کد خبر : 1300422 | 10 بهمن 1394 ساعت 09:29 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

در انتخاب سرمربی بانوان حساسیت داریم

افشاردوست: شکایت ولاسکو کذب است

دبیر فدراسیون والیبال ایران در واکنش به خبر شکایت خولیو ولاسکو از ایران گفت: این خبر کذب محض است و ولاسکو هیچ طلبی از فدراسیون ایران ندارد.

افشاردوست: شکایت ولاسکو کذب است
به گزارش "ورزش سه"، محمود افشاردوست در خصوص اینکه گفته می شود خولیو ولاسکو از فدراسیون ایران بابت بدهی های گذشته به FIVB شکایت کرده است، به خبرنگار مهر گفت: این موضوع کذب محض است. اصلا مگر ولاسکو مطالباتی دارد که این شایعات را منتشر کرده اند. ایشان هیچ طلبی از فدراسیون ایران ندارند.

وی افزود: این خبر از ریشه کذب محض است و خدا از کسانی که این شایعات را مطرح کرده اند، نگذرد. ولاسکو به فدراسیون ایران نامه فرستاده و به مردم ایران تبریک گفته و همواره رابطه خوبی با ما دارد اما برخی ها این شایعات را مطرح کرده اند. این شایعات اصلا درباره ولاسکو جور در نمی آید.

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم بانوان ایران بیان کرد: در این باره حساسیت زیادی داریم. ما پایبند اصول نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید مربی را انتخاب کنیم که علاوه بر نتیجه گیری به قوانین کشورمان احترام بگذارد. ضمن اینکه بیشترین هدف ما در بخش بانوان این است که تیم های پایه را قدرتمند کنیم.

دیدگاه‌ها