کد خبر : 1300492 | 10 بهمن 1394 ساعت 13:10 | 8.5K بازدید | 5 دیدگاه

خوروش: به 3 امتیاز بازی با پرسپولیس نیاز داریم

سرپرست سپاهان گفت: پرسپولیس متحول شده اما ما برای بازگشت به جمع مدعیان به هر سه امتیاز این دیدار نیاز داریم.

خوروش: به 3 امتیاز بازی با پرسپولیس نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رسول خوروش در مورد شرایط سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: پس از اردوی موثر و خوبی که در ترکیه برگزار کردیم که البته با انجام دو دیدار تدارکاتی مناسبی نیز برای سپاهان همراه بود، وضعیت تیم بسیار خوب است و در حال آماده شدن برای نیم فصل دوم رقابت‌ها هستیم تا ان‌شاءالله لیگ برتر را با شرایط بهتری آغاز کنیم.


وی در مورد پرسپولیس گفت: سرخپوشان تیم شایسته‌ای هستند و تیمی متحول شده در فصل جاری نشان داده‌اند. دیدار پرسپولیس و سپاهان پس از دربی استقلال و پرسپولیس حساس‌ترین مسابقه باشگاهی در سراسر ایران است و ما هم می‌خواهیم در این دیدار یک بار دیگر شایستگی‌های سپاهان را نشان داده و چون قصد داریم یک بار دیگر به جمع مدعیان برگردیم به هر سه امتیاز دیدار روز سه شنبه نیاز داریم.


خوروش با اشاره به اضافه شدن دو بازیکن برزیلی یعنی شیمبا و پادوانی به جمع زردپوشان اصفهانی یادآور شد: در هر صورت طی 6 بازی اخیر فصل گذشته که منجر به قهرمانی سپاهان شد زوج خلعتبری و شیمبا تاثیر زیادی داشتند و امیدوارم با بازگشت مهاجم برزیلی بتوانیم یک بار دیگر آن شرایط را در سپاهان تکرار کرده و به موفقیت برسیم. امیدوارم با اضافه شدن شیمبا خاطرات 6 برد پیاپی آخر فصل گذشته تکرار شود.


سرپرست سپاهان با اعلام اینکه این تیم برای دیدار روز سه شنبه هیچ مصدوم و محرومی نخواهد داشت، در مورد شرایط آبریچیچ گفت: این بازیکن هم در حال هماهنگ شدن با تیم است ضمن اینکه فوتبالیست شناسنامه‌داری محسوب می‌شود و امیدواریم بتواند در ادامه رقابت‌ها به ما کمک کند.


وی در پایان در خصوص مناقشه ایجاد شده بین فدراسیون‌های فوتبال ایران و عربستان تاکید کرد: اجازه دهید ببینیم چه تصمیمی در این باره گرفته می شود و بعد به اظهار نظر بپردازیم.

دیدگاه‌ها