کد خبر : 1301241 | 13 بهمن 1394 ساعت 10:15 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

نگاهی به شب پایانی نقل و انتقالات اروپا

شب گذشته پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اروپا بسته شد و در دقایق پایانی انتقالات متعددی صورت گرفت.

نگاهی به شب پایانی نقل و انتقالات اروپا
به گزارش "ورزش سه"،مثل همیشه ساعاتی پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات،‌بازار شایعات بسیار داغ بود ولی در نهایت تیم‌های بزرگ خرید خاصی انجام ندادند و این اورتون و استوک سیتی بودند که هزینه زیادی در روز پایانی متحمل شدند.
در حقیقت گران‌ترین نقل و انتقال‌های شب گذشته متعلق به این دو تیم بود. استوک سیتی ایمبولا را با 18.3 میلیون پوند به خدمت گرفت تا رکورد ژردان شقیری شکسته شود و این بازیکن به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ استوک لقب بگیرد. اورتون نیز با 13.5 میلیون پوند،‌عمر نایسه را به خدمت گرفت.
آرسنال بازیکنی جذب نکرد ولی متیو دبوشی، مدافع جوان این تیم به صورت قرضی به تیم بوردو پیوست. نیوکسل سیدو دومبیا از رم را به صورت قرضی به خدمت گرفت و بند خرید در پایان فصل نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد. بایرن مونیخ نیز در روز پایانی،‌سردار تاسکی، مدافع اسپارتاک را تا پایان فصل به صورت قرضی به خدمت گرفت تا جای خالی جروم بواتنگ و خاوی مارتینز را پر کند. نیک پاول نیز یونایتد را به صورت قرضی به مقصد هال سیتی ترک کرد.
دیگو پروتی، مهاجم آرژانیتنی نیز به صورت قرضی تا پایان فصل بعد به رم پیوست تا دومین خرید رم در نقل و انتقالات زمستانی لقب بگیرد.کواگلیارلا نیز به صورت قرضی از سمپدوریا راهی تورینو شد. نایجل دی یانگ از میلان جدا شد تا احتمالا به لس آنجلس گلکسی بپیوندد و کوین کنستانت،‌مدافع سابق میلان نیز به عنوان بازیکن آزاد راهی بولونیا شد.
در لالیگا نیز گری نویل موفق شد هافبک جوان رئال مادرید یعنی دنیس چریشف و سیکوئیرا،‌مدافع چپ اتلتیکومادرید را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و فعال ترین تیم شب گذشته لالیگا لقب گرفت.
با این حال،‌ناکام ترین تیم‌های شب گذشته لیورپول و بارسلونا بودند که در نهایت در جذب اهداف زمستانی خود به بن بست خوردند. لیورپول به دنبال جذب تکسیرا بود و تلاش زیادی نیز برای خرید او انجام داد ولی در نهایت،‌موفق به انجام این کار نشد و در جذب این هدف خود بازماند. بارسلونا نیز از ابتدای نقل و انتقالات به دنبال نولیتو، مهاجم سلتاویگو بود که در نهایت،‌موفق به جذب او نشد و در این امر ناکام ماند.

دیدگاه‌ها