کد خبر : 1301566 | 14 بهمن 1394 ساعت 11:13 | 239.3K بازدید | 48 دیدگاه

کار بزرگ آقای فیلمنامه نویس

بسیج اینستاگرامی برای ملی پوش آسیب دیده

این روزها کار خیر کردن برای خیلی ها سخت شده اما هستند چهره های سرشناسی که دست به کارهای بزرگ می زنند.

بسیج اینستاگرامی برای ملی پوش آسیب دیده
به گزارش "ورزش سه"، یکی از این چهره ها مهراب قاسم خانی نویسنده مطرح سینما و تلویزیون است که در روزهای گذشته بعد از مطلع شدن از اتفاق تلخ برای یکی از بانوان ورزش ایران دست به کار شد و با به راه اندازی کمپین خیریه در شبکه های اجتماعی شادی را به خانواده این ورزشکار بازگرداند.

ماجرا از جایی شروع شد که یکی از طرفداران مهراب قاسم خانی در اینستاگرام موضوع تصادف شدید سارا عبدالمالکی بازیکن تیم راگبی بانوان را به اطلاع این چهره رساند و قاسم خانی هم بعد از پی بردن به صحت و سقم این اتفاق تلخ در تماس با مادر سارا پی به هزینه های گزاف عمل جراحی این ورزشکار برد. به همین خاطر در پستی روی صفحه اینستاگرام برای طرفدارانش نوشت:«این دختر جوون و زیبا اسمش سارا عبدالمالکیه. بیست و دو سالشه و تا دو هفته پیش عضور تیم ملی راگبی بوده. گفتم بوده چون دو هفته پیش تو یک تصادف شدید در ماموریت کاری بدجوری آسیب دید تا جایی که احتمال قطع نخاع اون هم می رود.مهره هاش شکسته و درنخاع فرو رفته و خطر زیادی تهدیدش میکنه، سارا الان توی بیمارستان آسیای تهران بستری شده و خانواده اش توانایی پرداخت بیش از 100 میلیون تومان هزینه های جراحی اون رو ندارن... الان بهبود وضعیت سارا و بازگشتش به زندگی به همه ما بستگی داره .بازم ازتون میخوام و خواهش میکنم که کنارش باشید از همه دوستان ، همکاران هنرمندم،از همه ورزشکارا،پزشکان، فدراسیون های ورزشی،وزارت بهداشت و ... از همه شما خواهش میکنم که کمک کنید تا سارا بتونه مثل تمام تصاویری که می بینید دوباره لبخند بزنه و ...».

1089741
1089747

10897421089745

همین پست کافی بود تا شب تا صبح بسیاری از ایرانی های خیر و نیکوکار کمک های خود را به شماره حسابی که قاسم خانی روی صفحه خود قرارداده بود بریزن و رسیدهای آن را برای این چهره دایرکت کنند. رقمی که گفته می شود ظرف چند ساعت به عدد قابل توجه 25 میلیون تومان یعنی یک چهارم هزینه های درمان این ختر ورزشکار رسید.نکته جالب توجه این که قاسم خانی در پست دوم خود با تشکر از دوستانی که او را در یاری رساندن به این ورزشکار آسیب دیده همراهی کردند برای کسانی که به موضوع شک داشتند این پیغام را ارسال کرد که می تواند صحت و سقم ماجرا را از بیمارستان پیگیری کنند.در آخر هم برای دوستانش نوشت:«میبوسم دست کسانی که مکث نکردن و در این کار خیرخواهانه شکرت کردند.بعد هم من فقط مسئول خودم هستم و دوست داشتم علاوه بر کمک به زندگی سارا به خودم یادآوری کنم که انسان هستم شما هم اگر چنین نیازی رو در خودتون حس می کنید بفرمایین وسط».

1089744
1089746


این کمپین خیرخواهانه همچنان ادامه دارد و دوستانی که می خواهند در جمع آوری هزینه سنگین درمان سارا عبدالملکی بازیکن تیم ملی راگبی بانوان شرکت کنند می توانند از طریق صفحه اینستاگرام مهراب قاسم خانی به شماره حساب دسترسی داشته و به بازگشت سارا به زندگی کمک کنند.

دیدگاه‌ها