کد خبر : 1302118 | 16 بهمن 1394 ساعت 19:40 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی: برد برابر تراکتور غیرممکن نیست

هافبک پدیده از انگیزه های هم‌تیمی هایش برای کسب نتیجه برابر تراکتورسازی خبر داد.

احمدی: برد برابر تراکتور غیرممکن نیست
به گزارش "ورزش سه"، سرخ های مشهدی بعد از پیروزی برابر سایپا اکنون با اعتمادبنفس بیشتری به ادامه مسابقات فکر می کنند. کریم احمدی که در چند بازی اخیر پدیده به دلیل مصدومیت غیبت داشت برابر سایپا نمایش دلپذیری را ارائه داد و به خط هافبک شاگردان جلالی اجازه خودنمایی نداد.

او در گفتگو با خبرنگار ما درباره پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: روز خوب همه بازیکنان بود و خوشحالم که من هم به عنوان جزیی از مجموعه تیم در این پیروزی نقش داشتم. سایپا از بازیکنان باتجربه ای خصوصا در خط هافبک بهره می برد و این مساله کار ما را سخت کرده بود و باید به تمام بازیکنان به دلیل انجام وظایف خود تبریک گفت و این سه امتیاز محصول اتحاد تمام بازیکنان بود.

کریم احمدی درباره بازگشت خود به ترکیب پدیده هم گفت: مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم و البته در این مدت بارها تلاش کردم در ترکیب حضور یابم که وضعیت مصدومیتم این اجازه را نمی داد و شرمنده آقای مهاجری شدم. خوشحالم که در این بازی موفق شدم شرایط مناسبی را پشت سر بگذارم و در نهایت به نتیجه مدنظرمان دست یابیم.

هافبک دفاعی پدیده در مورد جدال این هفته شان برابر تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است که از سرمربی بادانش و باتجربه ای نیز بهره می برد. بازی در تبریز و زمین خانگی این تیم نیز شرایط را برای ما سخت تر خواهد کرد اما ما در بازی با تیم های بزرگ نشان داده ایم که برای پدیده غیرممکن وجود ندارد و امیدوارم در این دیدار هم روز خوب همه ما باشد و با نتیجه به مشهد بازگردیم.

دیدگاه‌ها