کد خبر : 1302652 | 18 بهمن 1394 ساعت 20:22 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک سوت تا جاودانه شدن هفته نوزدهم برای

از دست رفتن هت تریک اهوازی ها در دقیقه نود

در صورت اعلام گل آبی های اهواز در آخرین دقیقه بازی این تیم در برابر استقلال تهران، جشن اهوازی ها با سومین پیروزی تکمیل می شد.

از دست رفتن هت تریک اهوازی ها در دقیقه نود
به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سوت تا جاودانه شدن هفته نوزدهم لیگ پانزدهم برای اهوازی ها باقی مانده بود اما آنها با بداقبالی شانس هت تریک در لیگ برتر را از دست دادند.

آنها که در سه بازی در هفته نوزدهم به میدان رفتند در دو میدان به پیروزی رسیدند و یک بازی را هم با بدشانسی به تساوی رسیدند، فولادی ها در اهواز توانستند سپاهان میانه نشین را متوقف کنند و نشان دهند خیال اوج گرفتن دارند، استقلال خوزستان که خود را در کورس قهرمانی می بیند با گل دقیقه 90 توانست در بازی خارج از خانه در برابر سایپا به پیروزی برسد و در بازی سوم که خیلی ها نتیجه آن را برای حریف می دانستند شاگردان سیاوش بختیاری زاده توانستند در تهران، صدرنشین لیگ را متوقف کنند.

تنها امتیازی اهوازی ها در سومین بازی در حالی به دست آمد که آنها در دقیقه نودم بازی یک ضربه مشکوک به گل را به سمت دروازه استقلال تهران زدند که در صورت دمیدن داور بازی در سوت خود می توانستند جنوبی های ایران می توانستند هت تریک خود را نیز جشن بگیرند.

دیدگاه‌ها