کد خبر : 1302766 | 19 بهمن 1394 ساعت 11:40 | 30.6K بازدید | 32 دیدگاه

استقلال در دفاع ضعیف، در حمله کم اثر

مقصران تساوی برابر استقلال اهواز ؟

تیم فوتبال استقلال بهترین فرصت را داشت تا با پیروزی برابر استقلال اهواز قعر جدولی فاصله خود را با تیم‌های مدعی جدول رده بندی بیشتر کند اما این تیم با یک بازی پرانتقاد به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش "ورزش سه"، هرچند به جز امید ابراهیمی سایر بازیکنان استقلال نمایش ضعیفی برابر بازیکنان  گم نام استقلال اهواز داشتند اما در بین آنها کسانی بودند که برخلاف انتظارها به بازی رفتند و روز پراشتباهی را سپری کردند. شاید اگر دست مظلومی برای تعویض‌ها باز بود، مجبور می‌شد نیمی از تیمش را از تعویض می‌کرد. هرچه که بود استقلال در بازی روز گذشته بهترین فرصت را برای فاصله گرفتن از رقبایش داشت که نتوانست از آن استفاده کند.

حنیف عمران زاده

1090661

حنیف عمران زاده یکی از آماده‌ترین بازیکنان این فصل استقلال بوده است ولی در این بازی اشتباه‌های زیادی در قلب خط دفاعی استقلال کرد. او در همان ابتدای بازی در پاس رو به عقب اشتباه کرد و همین موضوع باعث شد حمزه خضیراوی با طالب لو تک به تک بشود، او دروازه‌بان استقلال را هم دریبل زد اما هرائر مگویان توپ را از پایش درآور‌د. عمران زاده  همچنین در صحنه گل تساوی استقلال اهواز خضیراوی کوتاه قامت را تنها گذاشت تا او بتواند با یک ضربه سر ساده دروازه استقلال را باز کند.

میثم مجیدی

1090663

مجیدی در این فصل یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال بوده و به تیم ملی هم دعوت شده است اما در بازی با ذوب آهن و استقلال اهواز روز پرانتقادی را پشت سرگذاشته است. مجیدی  در بازی دیروز در اواسط نیمه اول به جای علیرضا رمضانی به میدان آمد و تقریباً تمام حمله‌های استقلال اهواز از سمت او شکل گرفت.

جابر انصاری

1090662

جابر انصاری با 5 گل یکی از بهترین گلزنان استقلال است ولی او هم در این بازی روز کاملاً بدی را پشت سرگذاشت. انصاری در این بازی بارها و بارها توپ را لو داد و زمینه شکل گیری حمله‌های حریف را فراهم کرد. انصاری در دقیقه 58 بازی پاس امید ابراهیمی را دریافت کرد اما توپ را در موقعیت عالی به خودش برنگرداند، همان توپ برگشت و در ادامه به گل تساوی استقلال اهواز تبدیل شد.

سجاد شهباززده

1090664

امید اول گلزنی استقلال در خط حمله در بازی با استقلال اهواز بارها و بارها موقعیت‌های عالی گلزنی را از دست داد. او در چندین موقعیت توپ‌هایش را با بی دقتی  به بالای دروازه زد و شاید اگر می‌توانست یکی از این موقعیت‌ها را به گل تبدیل می‌کند، استقلال حالا 3 امتیاز بازی با استقلال اهواز را کسب نکرده است.

پرویز مظلومی

هرچند مظلومی تا بدین جای کار نتایج بسیار خوبی با استقلال گرفته است اما هرگز نمی‌شود از تقصیر او در این تساوی خانگی به سادگی گذشت. مظلومی  برخلاف انتظار بازی را محافظه کارانه آغاز کرد و نتوانست بعد از زدن گل اول تیمش را برای گل‌های بعدی هدایت کند. تیم او آنقدر در خلق موقعیت ناموفق بود تا ستقلال اهواز روی یک صحنه گل تساوی را زد. بی تردید استقلال در این بازی خوش شانس بود که نتیجه را واگذار نکرد.

1090533

دیدگاه‌ها