کد خبر : 1303131 | 20 بهمن 1394 ساعت 17:20 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ال پائیس

والدس: در منچستر کسی به دادم نمی رسید

ویکتور والدس که زمستان 2015 با منچستریونایتد قراردادی 18 ماه امضا کرده بود، کمتر از دو هفته پیش به استاندارد لیژ بلژیک پیوست.

والدس: در منچستر کسی به دادم نمی رسید
به گزارش "ورزش سه"، والدس که به سبب مصدومیت رباط صلیبی نزدیک به 7 ماه به دور از میادین بود، سال گذشته از سوی فان خال دعوت شد تا در تمرینات یونایتد شرکت کرده تا به مرز آمادگی مطلوب برسد. او سرانجام توانست فان خال را متقاعد به امضای قرارداد رسمی کند.

والدس هفته های واپسین  فصل 2014-2015 به سبب مصدومیت دخیا حتی فرصت یافت تا در چند بازی برای یونایتد به میدان برود اما از سوی فان خال به سبب سرپیچی از حضور در تمرینات تیم دوم یونایتد موردغضب قرار گرفت و در چند ماه اخیر حتی حق شرکت در تمرینات را نیز پیدا نمی کرد و مجبور بود در کمپ کرینگتون به تنهایی تمرین کند.

والدس که حالا از کابوس حضور در یونایتد رها شده و به استاندارد لیژ پیوسته، در مصاحبه با ال پائیس حرف های جالبی در مورد ماه های آخر حضورش در یونایتد به زبان آورده است:" کار من به جایی رسیده بود که اگر سرم به جایی برخورد می کرد و بیهوش می شدم کسی متوجه من نمی شد. همیشه با خودم تلفنم را همراه داشتم تا در صورت بروز اتفاقی ناگوار زنگ بزنم تا کسی به فریادم برسد. در یونایتد بسیار بسیار تنها بودم."

با وجود مشکلات فراوان با فان خال، والدس همچنان خود را مدیون این مربی می داند:" فان خال کسی بود که برای اولین بار در بارسا به من میدان داد و در حالیکه باشگاهی حاضر نبود روی من ریسک کند، او به من اجازه داد تا برای بهبود روند درمانی خودم در تمرینات یونایتد شرکت کنم و به همین دلیل همواره قدردان او خواهم ماند."

دیدگاه‌ها