کد خبر : 1303182 | 20 بهمن 1394 ساعت 21:42 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

گروس‌کروتس:مقابل‌دورتموندازدوستی‌خبری‌نیست

مدافع سابق دورتموند که برای نخستین بار مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد، تاکید کرد احساساتی نمی‌شود.

گروس‌کروتس:مقابل‌دورتموندازدوستی‌خبری‌نیست
به گزارش "ورزش سه"، کوین گروس‌کروتس که تابستان از بروسیا دورتموند جدا شد و به گالاتاسرای استانبول پیوست، به دلیل تاخیر در ثبت قراردادش، از سوی فیفا اجازه پیدا نکرد تا شش ماه برای این تیم ترکیه‌ای به میدان برود.
از همینرو با نارضایتی از این وضعیت و همچنین عدم خو گرفتن به محیط این کشور جدید به آلمان بازگشت و در نقل و انتقالات زمستانی با اشتوتگارت قرارداد امضا کرد. حال او قرار است سه‌شنبه شب در چارچوب جام حذفی آلمان برای نخستین بار مقابل تیم سابقش به میدان برود. این هافبک سابقا ملی‌پوش در مورد این رویارویی گفت:" طبیعتا بازی هیجان‌انگیزی خواهد شد. من 27سال در دورتموند زندگی کردم یا بهتر بگویم هم زندگی و هم بازی کردم. سال‌های نوجوانی عضو ثابت سکوی جنوبی استادیوم و دیوار زرد معروف بودم؛ بعد از آن هفت سال مداوم دورتموند باشگاه من بود و طبعا از دیدار مجدد با دوستانم خوشحال خواهم شد. من این تیم را در وجودم حک کرده‌ام."
او که یکی از بت‌های هواداران زردها محسوب می‌شود افزود:" درست است که برای اولین بار مقابل تیم سابقم قرار می‌گیرم، اما مطمئن باشید خبری از رفاقت در میدان نخواهد بود. من برای پیروزی تیمم خواهم جنگید و می‌خواهم از این مرحله صعود کنیم. خانواده من هم برای تماشای این مسابقه بلیت خریده‌اند اما اینبار استثنائا اشتوتگارت را تشویق خواهند کرد."
او درمورد شانس تیمش برای شکست زردهای وست‌فالن نیز گفت:" اگر حالا نه، پس کی؟ مسلما دورتموند شانس بیشتری دارد اما لازم نیست ما هم خود را دست کم بگیریم و در برابر آنها احساس حقارت کنیم. ما همبستگی خوبی با هم داریم و حتی بیرون از میدان هم یک تیم هستیم."

دیدگاه‌ها