کد خبر : 1303300 | 21 بهمن 1394 ساعت 15:11 | 44.5K بازدید | 2 دیدگاه

ملی پوش نفت یک گام تا جدایی

جدال با استقلال گودبای پارتی امیری

با حذف از لیگ قهرمانان آسیا جدایی ملی پوش نفت قطعی شد تا تیم تهرانی یکی دیگر از ستاره هایش را از دست بدهد.

جدال با استقلال گودبای پارتی امیری
به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که دو فصل پیش توسط یحیی گل محمدی از نفت مسجدسلیمان خریداری و به یکی از مهره های ثابت نفت در لیگ برتر تبدیل شد در این دو سال به قدری درخشان ظاهر شد که چشم کارلوس کی روش را گرفت و به یکی از مردان ثابت او بعد از جام جهانی تبدیل و در جام ملت های آسیا هم بازی های خوبی ارائه داد.

امیری که با وجود پیشنهادات وسوسه کننده در فصل تابستان همچنان به قراردادش با نفت پایبند ماند تا این تیم را در سه جام داخلی و آسیایی همراهی کند بعد از مشکلات عدیده مالی و بحران های اخیر حالا جدیدترین نامی است که برای جدا شدن از جمع شاگردان علی منصور بر سر زبان ها افتاده است که این موضوع بعد از شکست برابر الجیش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا جدی تر هم شد تا جایی که گفته می شود بازی روز یکشنبه برابر استقلال آخرین باری خواهد بود که ملی پوش نفت با پیراهن شماره 10 به میدان رفته و پس از آن به جمع لژیونرهای ایران اضافه خواهد شد.

نفتی ها که خوب می دانند تنها 4 ماه از اتمام قرارداد این ملی پوش باقی مانده برای این که بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند تصمیم به فروش این بازیکن کلیدی گرفته و در این راه با یک تیم چینی هم به توافقات خوبی رسیده اند تا جایی که گفته می شود باشگاه نفت در ازای مبلغی در حدود 230 هزار دلار رضایتنامه امیری را صادر و او را به باشگاه چینی خواهد فروخت. گویا بر اساس این قرارداد خود امیری هم برای قرارداد یکساله رقمی در حدود 670 هزار دلار  دریافت خواهد کرد تا در مجموع جذب این بازیکن 27 ساله هزینه ای 900 هزار دلاری روی دست چینی ها بگذارد.

قرار بود این اتفاق بعد از بازی با الجیش رخ بدهد اما از آنجا که تعطیلات آخر هفته دو کشور پیش رو بود مقرر شد وحید امیری بعد از بازی با استقلال اردوی نفت را ترک و برای نهایی کردن قراردادش با باشگاه چینی ایران را ترک کند. این برای دومین سال متوالی است که نفتی ها برای درآمدزایی و حل مشکلات مالی ستاره های خود را به چینی ها می فروشند. فصل قبل پورعلی گنجی راهی تیانجین تدا شد و سودی بالغ بر 1/5 میلیارد برای نفتی ها به ارمغان آورد و امسال هم وحید امیری قرار است بار این موضوع را به دوش بکشد.البته چند هفته پیش وحید امیری پیشنهادی وسوسه کننده از تیمی قطری هم دریافت کرده بود که باشگاه نفت با این تیم به توافق نرسید.

دیدگاه‌ها