کد خبر : 1303323 | 21 بهمن 1394 ساعت 16:26 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

روزهای کابوس وار بازیکن رئال در مارسی

سال گذشته در چنین روزهایی لوکاس سیلوا با هیاهوی بسیار از کروزیروی برزیل با رقم 14 میلیون یورو به رئال پیوست تا آنچلوتی کمربند خط میانی تیمش را محکم تر کند.

روزهای کابوس وار بازیکن رئال در مارسی
به گزارش "ورزش سه"، سیلوا حتی در بازی رفت رئال مقابل شالکه در لیگ قهرمانان بصورت ثابت به میدان رفت اما نمایش خوبی نداشت و کمی بعد به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. در واقع آنچلوتی نشان داد که به این بازیکن برزیلی اعتماد ندارد.

تابستان گذشته وقتی رافا بنیتس جایگزین آنچلوتی شد، بسیاری گمان می بردند که فصل تازه ای برای سیلوا آغاز شده باشد اما بنیتس هم نسبت به این بازیکن اعلام عدم نیاز کرد و مدیران رئال تصمیم گرفتند تا سیلوا را به صورت قرضی به مارسی انتقال دهند.

حضور میچل، بازیکن سابق رئال به عنوان مربی روی نیمکت مارسی باعث شده بود تا سیلوا با هدف فیکس شدن، کارش را در مارسی آغاز کند اما اوضاع برای او در این تیم نیز خوب پیش نرفت بطوریکه در نقل و انتقالات زمستانی،مدیران مارسی قصد داشتند او را به اندرلخت بلژیک قرض بدهند که این تصمیم با مخالفت سیلوا روبرو شد.

امروز آ اس و مارکا فاش ساختند که این سرپیچی سیلوا به مذاق وینسنت لابرون، مدیر باشگاه مارسی خوش نیامده و هفته گذشته در حالیکه اتوبوس مارسی در حال سفر به مون پولیه بود، لوکاس سیلوا با تصمیم شخصی آقای مدیر از اتوبوس پیاده شده و اجازه همراهی تیمش را پیدا نکرده است. نام سیلوا در فهرست بازیکنان مارسی برای بازی دو روز پیش برابر پاری سن ژرمن هم وجود نداشت تا روزهای تلخ تری در انتظار بازیکنی باشد که با امید و آرزوی فراوان، سال گذشته برزیل را به مقصد اروپا و رئال ترک کرده بود.

دیدگاه‌ها