کد خبر : 1303440 | 22 بهمن 1394 ساعت 11:55 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با استقلال کم از الجیش ندارد

چینی: اطلاعی از تغییر در نفت ندارم

مربی نفت تهران معتقد است وقت تلف کردن و ضدفوتبال بازی کردن شگرد مادرزادی بازیکنان تیم های عربی است.

چینی: اطلاعی از تغییر در نفت ندارم
 علی چینی در مورد شکست نفت تهران مقابل الجیش قطر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما کاملا از الجیش شناخت داشتیم و آنها را آنالیز کرده و روی نقاط و ضعفشان کار کرده بودیم. از موقعیت های ایجاد شده استفاده نکردیم. آنها از یک لحظه آشفتگی خط دفاعی مان استفاده کردند زیرا بازیکنانشان حرفه ای هستند و از کوچکتری موقعیت استفاده می کنند ما واقعا در بازی دیروز بدشانس بودیم ارسلان مطهری، علی قربانی فرصت گلزنی داشتند اما حیف که تبدیل به گل نشد.

او در مورد درگیری هایی که در بازی به وجود آمد ادامه داد: سیستم فوتبال عربی کلا همین است آنها ضدفوتبال بازی و وقت تلف می کنند و این قضیه شگرد مادرزادیشان است و در خون آنهاست. متاسفانه همیشه تیم های ایرانی این مشکل را با تیم های عربی داشته اند.  از مدیریت تیم گرفته تا تدارکات همه دوست داشتیم ایران را سرافراز نگه داریم از تماشاگران ممنونیم فقط حیف که بدشانس بودیم انشااله از لیگ نتایج خوبمان را شروع و بدشانسی هایمان را دفع می کنیم. الجیش تیم قوی است آنها برای 3، 4نفر از بازیکنان خارجی شان پاسپورت قطری گرفته و هزینه های میلیاردی کرده بودند ولی بچه های ما دلاورانه و شجاعانه کار کردند.

دستیار علیرضا منصوریان که خودش زمانی در استقلال بازی می کرده در مورد دیدار با این تیم در هفته بیستم نظرش را اینگونه بیان کرد: ارزش بازی با استقلال کمتر از دیدار با الجیش نیست ما باید شکست مقابل حریف قطری را فراموش کنیم و فقط باید به فکر برد در این دیدار باشیم.

چینی در پایان در مورد اینکه آیا تغییر در کادرفنی نفت تهران صحت دارد یا خیر افزود: نه فکر نکنم چنین خبری باشد یا حداقل این است که من هیچ اطلاعی ندارم کسانی که این خبر را منتشر کرده اند قصد حاشیه سازی قبل از بازی با استقلال را دارند و می خواهند شکافی میان مدیریت و کادرفنی ایجاد کنند. این در حالی است که ما یکی هستیم و همانند یک کلاف به همدیگر چسبیده ایم. ما پارسال را کمی دیر تمام کردیم و امسال هم دیر شروع کردیم به همین دلیل به مشکل خوردیم. در خیلی از بازی ها تیم کاملمان را در اختیار نداشتیم مثلا همین سیدجلال حسینی و علیرضا عزت کرامت تازه به شرایط بازی رسیده اند اما در ادامه همه چیز بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها