کد خبر : 1303476 | 22 بهمن 1394 ساعت 14:35 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه 29 مصاف نارنجی و طلایی پوشان

سایپا به 4 گل می نازد و سپاهان به 5 گل

تیم‌های سپاهان و سایپا در تاریخ تاکنون 29 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند و در این میان سپاهانی سهم بیشتری از پیروزی‌ها را از آن خودکرده‌اند.

سایپا به 4 گل می نازد و سپاهان به 5 گل
به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای لیگ برتر تاکنون اصفهانی‌ها توانسته‌اند تاکنون 12 بار زمین را با پیروزی ترک کنند، این در حالی است که سایپا در هنوز بردهای خود را دورقمی نکرده و در 8 بازی خود را به‌عنوان پیروز میدان معرفی کرده است.

در این  29 بازی، سپاهانی‌ها در 12 بازی به پیروزی رسیده‌اند و نتیجه 8 دیدار را نیز واگذار کرده‌اند، 9 بازی دو تیم نیز با تساوی به اتمام رسید.

دو تیم تاکنون 14 بار در اصفهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند، دیدارهایی که 7 بار آن به سود تیم میزبان به پایان رسید و 4 دیدار را نیز سایپا به نفع خود به پایان رساند و در 3 بازی هم تساوی نتیجه پایان بازی بود.
79 بار دو تیم توانسته‌اند در طول بازی‌های خود تور دروازه یکدیگر را بلرزانند، در این میان بازهم سپاهانی‌ها بیشتر از حریف خود گلزنی کردند، آن‌ها 47 بار گلزنی کردند و 32 بار نیز دروازه خود را بازشده دیدند.
پرگل‌ترین و عجیب‌ترین نتایجی که برای دو تیم در این بازی اتفاق افتاد را می‌توان ازجمله پرگل‌ترین پیروزی‌های تاریخ لیگ برتر دانست.

سپاهانی‌ها تاکنون یک‌بار با نتیجه عجیب 5 بر یک در برابر حریف خود به پیروزی رسیدند، این بازی در دور برگشت لیگ نهم و بهمن‌ماه 88 اتفاق افتاد، دیداری که در ورزشگاه فولادشهر به انجام رسید.

در مقابل سایپایی‌ها نیز در دو بازی توانستند پیروزی‌های پرگلی به دست بیاورند، اولین بار در بازی رفت لیگ چهارم اتفاق افتاد، دیداری که در هفته آن لیگ و در اصفهان برگزار شد، شهریورماه 83 نارنجی پوشان توانستند حریف خود را با نتیجه 4 بر 1 از پیش رو بردارند.
پیروزی پرگل دوم سایپا نیز در آبان ماه 85 به دست آمد، هفته نهم لیگ ششم که سایپا توانست در کرج سپاهان را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارد.

دیدگاه‌ها