کد خبر : 1303823 | 24 بهمن 1394 ساعت 00:50 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل:دلیل نتایج خوب خانگی مان را نمی‌دانم!

سرمربی دورتموند به رغم انتهای جدولی بودن حریف آتی‌اش تاکید کرد هیچ تیمی در بوندسلیگا را دست کم نمی‌گیرد.

توخل:دلیل نتایج خوب خانگی مان را نمی‌دانم!
به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که بتازگی با شکست اشتوتگارت به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان صعود کرد، در بازی آتی‌اش می‌بایست در هفته بیست و یکم بوندسلیگا میزبان هانوفر که در انتهای جدول جای گرفته است باشد.
در آستانه این دیدار توماس توخل ضمن تاکید بر احترام به حریف اذعان کرد:" روند آماده‌سازی تیم من برای مقابله با حریفان ربطی به رتبه آنها در جدول ندارد. باید خیلی خیلی مراقب باشیم و احتیاط کنیم."
چنانچه دورتموند موفق به شکست هانوفر شود، این برد به عنوان نهمین برد در دهمین دیدار خانگی این فصل ثبت خواهد شد که در نوع خودش رکورد محسوب می‌شود.
این مربی درمورد چرایی این روند مثبت در دیدارهای خانگی اظهار داشت:" اگر علتش را می‌دانستم، آن را لو نمی‌دادم! اما خارج از شوخی ما با چنان اعتماد و حمایت بی‌نظیری در زمین صف‌آرایی می‌کنیم که در زمین دلمان کاملا قرص است. داشتن 80000 حامی بهترین احساسی است که یک نفر می‌تواند داشته باشد. هواداران دورتموندی در بازی‌مان مقابل گلادباخ رکوردشکنی کردند. جدا از اینها من از اینکه تیمم می‌تواند در سیگنال ایدونا با فراغ بال و رها از فشارها کارش را بکند خوشحالم و از این جهت برایم مهم نیست که آمار تماشاگران رکورد می‌زند یا خیر."
گفتنی است بروسیا دورتموند در شانزده ماه گذشته فقط سه بار در زمین خودی شکست را پذیرا شده است.

دیدگاه‌ها