کد خبر : 1303992 | 24 بهمن 1394 ساعت 17:39 | 30K بازدید | 9 دیدگاه

11مرد مظلومی برابر نفت چه کسانی هستند؟

سرمربی استقلال برای بازگشت به صدرجدول رده‌بندی نیاز دارد تا هر طور شده حداقل از نفت‌تهران در استادیوم تختی یک امتیاز بگیرد.

11مرد مظلومی برابر نفت چه کسانی هستند؟
به گزارش "ورزش سه"، بی‌تردید مظلومی مثل 19 بازی گذشته لیگ‌برتر برای شکست نفت‌تهران از سیستم 1ـ3ـ2ـ4 استفاده خواهد کرد تا با استحکام خط دفاعی بتواند در ضدحمله‌ها به حریفش ضربه بزند. مهدی رحمتی با گذراندن یک جلسه محرومیت خود بدون تردید فردا درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت و میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، هرائر مگویان و حنیف عمران‌زاده خط دفاعی استقلال را تشکیل خواهند داد.

به طور قطع روزبه چشمی و امید ابراهیمی زوج هافبک دفاعی‌ استقلال را در این بازی تشکیل خواهند داد و با توجه به مصدومیت رمضانی و خسرو حیدری به احتمال فراوان بهنام برزای در پست هافبک راست بازی خواهد کرد. البته استقلال در این پست آرش برهانی را هم دارد ولی بسیار بعید است که او از ابتدا در ترکیب اولیه استقلال باشد.

هر چند محسن کریمی به بازی با نفت‌تهران رسیده است با این حال به نظر می رسد مظلومی در مورد او ریسک نکند و یعقوب کریمی از ابتدا در ترکیب آبی‌پوشان به میدان برود. جابر انصاری هم در پست هافبک پشت مهاجم سجاد شهباززاده را تغذیه خواهد کرد.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، یعقوب کریمی، بهنام برزای و سجاد شهباززاده

دیدگاه‌ها