کد خبر : 1304500 | 26 بهمن 1394 ساعت 14:13 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

نصرآزادانی:گیتی‌پسند از اسم ما سواستفاده کرد

سرمربی تیم تکواندو گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسند با جذب من و فرزان عاشورزاده از اسم ما سوءاستفاده کردند و فقط به دنبال بحث تبلیغات بودند.

نصرآزادانی:گیتی‌پسند از اسم ما سواستفاده کرد
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نصرآزادانی در گفتگو با نسیم آنلاین، در خصوص وضعیت تکواندو باشگاه گیتی‌پسند اظهار داشت: این باشگاه در ابتدای فصل با وجود اینکه من با باشگاه یاسین پیشرو قم قرارداد داشتم با اصرار بسیار شدید و مطرح کردن مسائلی مانند اینکه این باشگاه اصفهانی است و شما هم باید برای شهر خود بازی کنید خواستار پیوستن من به این تیم شد. من نیز با توجه به این شرایط پول‌هایی که دریافت کرده بودم را بازگرداندم و به این تیم پیوستم.

وی ادامه داد: متاسفانه از نیم فصل دیگر این باشگاه هیچ پولی را پرداخت نکرد‌ و خودمان به همراه سرپرست تیم حتی خرج ایاب و ذهاب را هزینه کردیم تا این تیم سرپا بماند. با پیگیری‌های که بعد از این جریانات انجام دادیم متوجه شدیم این‌ها کارخانه‌ای هستند که برشکست شدند و دیگر حتی مدیران این تیم جواب تلفن‌های ما را هم نمی‌دهند.

سرمربی تیم تکواندو گیتی‌پسند در خصوص احتمال انصراف این تیم از لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: ما انصراف خود را با توجه به اینکه بچه‌ها سر تمرین حاضر نمی‌شوند به فدراسیون تکواندو اعلام کردیم. ما هفته پیش هم در غیاب سه بازیکن اصلی تیم که حاضر به مسابقه نشدند به میدان رفتیم و دستمان واقعا خالی بود.

نصرآزادانی در خصوص میزان دریافتی بازیکنان این تیم گفت: ما در حالی که یک هفته دیگر مسابقات لیگ به اتمام می‌رسد نه تنها هیچ پولی دریافت نکردیم بلکه سرپرست باشگاه ما 30، 40 میلیون تومان نیز بابت هزینه هتل و مسائل جاری از جیب خود هزینه کرده است که آنها را هم دریافت نکرده است.

وی ادامه داد: این تیم با جذب من و فرزان عاشورزاده از اسم ما سواستفاده کردند و فقط به دنبال بحث تبلیغات بودند. نباید این مسائل در تکواندو باب شود که باشگاه‌ها در ابتدای فصل با جذب بازیکنان ملی‌پوشان از نام آنها استفاده کنند و در ادامه از تیم‌داری انصراف بدهند. واقعا انصاف نیست بازیکنان جوان ما تنها با 8 میلیون تومان قرارداد ببندد و هر هفته هم 6،7 کیلو وزن کم کند و در انتها هم نتوانند قرارداد خود را دریافت کنند. این رفتار واقعا ظلم بزرگی در حق این بچه‌ها است.

کاپیتان سابق تیم ملی عنوان کرد: این بچه‌های جوان و حتی فرزان عاشورزاده ملی‌پوش ما می‌توانستند با باشگاه‌های دیگر قرارداد ببندند  و از این تیم‌ها درآمدی داشته باشند. مدیران این باشگاه به جای اینکه از فرزان عاشورزاده در آستانه المپیک حمایت کنند با این رفتارها با احساسات او بازی کردند. ما جز قرارداد نیز از این باشگاه هیچ چیز دیگری نداریم و با توجه به نداشتن چک حتی اقدام قضایی نیز نمی‌توانیم انجام بدهیم و تنها امیدمان به حمایت فدراسیون از این تیم است.

دیدگاه‌ها