کد خبر : 1304744 | 27 بهمن 1394 ساعت 13:49 | 26.6K بازدید | 6 دیدگاه

قنبرپور: نباید فرصت را از دست بدهیم

بازی کردن سوشا منوط به نظر برانکو است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم باید از فرصت به دست آمده استفاده کند تا اختلاف را با صدر جدول کم کند، گفت: بازی کردن سوشا مقابل سایپا به نظر برانکو بستگی دارد.

بازی کردن سوشا منوط به نظر برانکو است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مصطفی قنبرپور در رابطه با شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: خوشبختانه در دیدار قبلی برابر فولاد، به پیروزی رسیدیم و در حال حاضر بازیکنان از نظر فنی و روحی شرایط خوبی دارند و با آمادگی کامل، تمرینات را دنبال می‌کنند.

وی در رابطه با دیدار برابر سایپا در هفته بیست و یکم لیگ برتر، افزود: برانکو از اهمیت دیدار برابر سایپا با بازیکنان صحبت کرده و همه می‌دانند که چه بازی سختی را پیش‌رو داریم. خوشبختانه برای این مسابقه  همه در شرایط خوبی قرار دارند و برای پیروزی در این مسابقه آماده‌اند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به شرایط این تیم در جدول، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط طوری است که با صدر، اختلاف خیلی کمی داریم و اگر کمی هوشمند باشیم، می‌توانیم به زودی صدر جدول را تصاحب کنیم. در حال حاضر ما نباید ابتدا از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، به راحتی بگذریم و همچنین باید در دفاع هم تمرکز لازم را داشته باشیم تا به راحتی گل نخوریم. ما باید در بازی‌های پیش‌روی‌مان موفق عمل کنیم تا بتوانیم به صدر جدول برسیم.

وی خاطرنشان کرد: این پرسپولیس تیم خوبی است و شخصیت قهرمانی را دارد اما در دیدار برابر سایپا و سایر دیدارهای آتی نباید کوچکترین اشتباهی داشته باشیم زیرا این مسابقات برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌تواند تکلیف روشن کند.

قنبرپور در رابطه با غیبت مهدی طارمی در دیدار پیش‌روی سرخپوشان برابر سایپا، تصریح کرد: نمی‌توانیم بگوییم غیبت طارمی در این بازی بی‌تاثیر است، اما همه بازیکنان شرایط خوبی دارند و شایستگی این را دارند که جای مهدی طارمی را در ترکیب بگیرند.

وی در پایان در رابطه با صادر شدن مجوز بازی کردن سوشا مکانی برای پرسپولیس، گفت: همه خوشحالیم که سوشا می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. کارهای مربوط به حضور سوشا مکانی در مسابقات انجام شده و او هیچ مشکلی برای همراهی ما ندارد. سوشا بازیکن خوبی است و قطع به یقین بازگشتش می‌تواند به ما کمک کند. البته حضور او در ترکیب منوط به نظر برانکو است.

دیدگاه‌ها