کد خبر : 1304882 | 28 بهمن 1394 ساعت 00:45 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

باداشتوبر:در مورد بدی وضعیت من اغراق شد

مدافع تازه مصدوم شده بایرن مونیخ روحیه بالایی دارد و معتقد است نباید برای توصیف وضعیتش واژه فاجعه را بکار برد.

باداشتوبر:در مورد بدی وضعیت من اغراق شد
به گزارش "ورزش سه"، هولگر باداشتوبر که اخیرا برای چندمین بار دچار آسیب‌دیدگی شده با تاکید بر اینکه خودش را آدم بدشانسی نمی‌بیند گفت:" جسمم کار می‌کند، احساس خوبی دارم و باور دارم هنوز جوانم! برای همین خودم را ابدا بدشانس و بداقبال نمی‌دانم."
این مدافع 26 ساله در مصاحبه با "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ" تاکید کرد:" حتی قبول ندارم که از وضعیتم با واژه "فاجعه" یاد می‌کنند. فاجعه آن است که هفته گذشته در باد آیبلینگ اتفاق افتاد و یازه نفر در تصادف قطار از بین رفتند."
باداشتوبر از سال 2012 که برای اولین بار رباط صلیبی پاره کرد تا امروز مجموعا دو سال و نیم به دلیل مصدومیت نتوانسته در میادین فوتبال حضور پیدا کند. او روز شنبه این هفته در ادامه ناکامی‌های سال‌های اخیرش دچار شکستگی مچ پا شد که متعاقب آن هم باید سه ماه دیگر از مستطیل سبز دور بماند.
او درمورد این اتفاق گفت:" مشغول تمرین بودم که این مشکل پیش آمد و هیچ ارتباطی هم به مصدومیت‌های قبلی‌ام ندارد. البته مسئله حادی نیست و نمی‌تواند مرا زمین بزند. مصمم هستم که همین تابستان آتی دوباره به فوتبال برگردم."
او درمورد دلسوزی‌ها و تاسف‌هایی که نثارش می‌شود هم اذعان کرد:" دیگر کمی اغراق می‌شود. زندگی من همین است، شغل من این است و ریسک و خطر را همواره با خود دارد. من با آن کنار آمده‌ام و برای همین وقتی مثل حالا چنین اتفاقی رخ می‌دهد می‌توانم بپذیرمش. به نظر من تماشاگران می‌توانند زندگی واقعی را در دنیای بزرگ فوتبال و فراز و فرودهایش ببینند."
گفتنی است باداشتوبر به دلیل مصدومیت‌های کوچک و بزرگش فقط توانست در 9 بازی این فصل برای بایرن مونیخ به میدان برود. کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس این باشگاه، با اذعان به اینکه رویکرد این بازیکن او را متاثر کرده، گفت:" آنچه که او تا امروز از دست مصدومیت‌ها کشیده، پوست کروکودیل هم در برابرش کم می‌آورد. اما آنچه که خوشحال و امیدوارم می‌کند این است که او فورا با خوش‌بینی و امید شرایط را پذیرفته و برای رفع مشکل شروع به مبارزه می‌کند."

دیدگاه‌ها