کد خبر : 1304912 | 28 بهمن 1394 ساعت 10:24 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

قنبرپور: نهایت استفاده را از بازی در آزادی می‌بریم

مربی پرسپولیس گفت: از مدیریت باشگاه سایپا تشکر می‌کنم که پذیرفتند در آزادی به مصاف پرسپولیس بیایند و ما نیز نهایت استفاده را از این مسئله خواهیم برد.

قنبرپور: نهایت استفاده را از بازی در آزادی می‌بریم
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مصطفی قنبرپور  در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: بعد از بازی خوبی که مقابل فولاد خوزستان انجام دادیم و روحیه بالایی که بازیکنان دارند، در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و تیم در بهترین شرایط خود بسر می‌برد.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه دیدار پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، تصریح کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه سایپا هم تشکر کنم که پذیرفتند این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود و این مسئله قطعا باعث خوشحالی هواداران است.مسلما حضور تماشاگران پر تعداد در ورزشگاه آزادی باعث جذابیت بازی خواهد شد و ما هم می‌توانیم از حضور هواداران خود بیشترین بهره را ببریم.

مربی پرسپولیس درباره غیبت مهدی طارمی و مصدومیت جری بنسون نیز، عنوان کرد: بدون تردید طارمی بازیکن بسیار تاثیرگذار تیم است اما خوشبختانه ما بازیکنان خوبی و با انگیزه‌ای روی نیمکت داریم که ان‌شاالله اجازه نخواهند داد غیبت طارمی به چشم بیاید. ضمن اینکه مصدومیت بنسون هم چنداد جدی نیست و فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی کردن داشته باشد.

قنبرپور در ادامه از تیم سایپا به عنوان یک تیم ریشه‌دار یاد کرد و خاطرنشان کرد: خود من چند سالی از فوتبالم را در سایپا سپری کردم و با این تیم سابقه قهرمانی هم در کارنامه فوتبالی خود دارم. سایپا این فصل تیم قدری نشان داده و هفته قبل موفق شد در اصفهان سپاهان را شکست دهد و قطعا با یک روحیه بسیار عالی به مصاف پرسپولیس خواهد آمد. با توجه به شناختی که دو تیم از یکدیگر دارند انتظار می‌رود یک بازی نزدیک و جذابی را شاهد باشیم و امیدوارم در این مسابقه قدر فرصت‌های گلزنی‌مان بیشتر بدانیم تا بعد از بازی حسرت آنها نخوریم.

وی همچنین با اشاره به صادر شدن مجوز بازی سوشا مکانی نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مدیریت باشگاه مجوز بازی سوشا هم صادر شد و این بازیکن با روحیه خیلی خوبی در تمرینات شرکت می‌کند. البته اینکه کدام دروازه‌بان در ترکیب اصلی باشند هنوز مشخص نیست و انصافا هم شرایط لوبانف هفه به هفته بهتر می‌شود اما در نهایت برانکو تصمیم می‌گیرد کدام دروازه‌بان در ترکیب نهایی قرار بگیرد.


دیدگاه‌ها