کد خبر : 1304917 | 28 بهمن 1394 ساعت 10:43 | 29.2K بازدید | 4 دیدگاه

ملی‌پوش استقلال تنها یک نیمه برابر گسترش

هافبک ملی پوش استقلال با توجه به تمرینات کمی که انجام داده به احتمال فراوان تنها یک نیمه مقابل حریف تبریزی به میدان می رود.

ملی‌پوش استقلال تنها یک نیمه برابر گسترش
به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری بعد از چند هفته دوری از تمرینات دوباره به جمع استقلالی ها برگشت تا امیدواری ها به فرار تیم از بحران های اخیربا این بازیکن ملی پوش و کلیدی بیشتر از قبل شود.

در شرایطی که استقلال روز جمعه باید در جدالی حساس با گسترش فولاد روبرو شود کادر فنی امیدوار است تا از این بازیکن سود ببرد اما شرایط بدنی حیدری به نحوی نیست که بتواند 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشته باشد و این موضوع را پرویز مظلومی به خوبی می داند به همین خاطر تصمیم گرفته از هافبک ملی پوش خود تنها برای یک نیمه مقابل حریف تبریزی سود ببرد تا جلوی ریسک بی مورد در قبال سلامتی خسرو را بگیرد.

 البته از آن جا که استقلال با بحران کمبود بازیکن هم دست و پنجه نرم می کند همه چیز در خصوص حضور خسرو در ترکیب استقلال به شرایط بدنی او در آخرین جلسه تمرینی تیم برمی گردد که فردا برگزار می شود. اگر این بازیکن که تنها یک جلسه در تمرینات پرفشار استقلال تا قبل از بازی با گسترش حاضر می شود ایده آل توصیف شود هیچ بعید نیست از ابتدا به میدان برود در غیر این صورت تنها شاهد حضور او در نیمه دوم بازی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها