کد خبر : 1304975 | 28 بهمن 1394 ساعت 14:02 | 11.4K بازدید | 3 دیدگاه

قلعه‌نویی: در نتیجه‌گیری خوب نبودیم

سرمربی تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش در این مدت در کار تیمی خوب بوده اما در نتیجه گیری نه.

قلعه‌نویی: در نتیجه‌گیری خوب نبودیم
 به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سپاهان پاسخ خبرنگاران داد:

در نتیجه گیری خوب نبودیم

در این مدت در نتیجه گیری خوب نبودیم. البته عملکرد تیمی ما خوب بوده است. در بازی و گردش توپ و نظم دفاعی خوب هستیم اما جایی که باید به نتیجه برسیم هنوز موفق نبودیم. امیدوارم با بازگشت حاتمی، هماهنگی نانگ و شریفی مشکل تیمی خود را رفع کنیم.

با بازگشت حاتمی شرایط مان بهتر می شود

فکر می کنم وقتی فرزاد حاتمی برگردد در کنار دو مهاجم دیگر ما شرایط بهتر می شود. امیدوارم از فردا مهاجمان ما تمرکز و تلاششان بهتر شود. شما دیدید استقلال خوزستان در شهر خود موقعیت های زیادی ایجاد می کند اما اخباری به جز صحنه گل، خطر دیگری احساس نکرد و این نشان دهنده نظم تیمی بالای ماست.  خالد شفیعی قبلا مصدوم بوده است. اما امروز برگشت. البته لازم است از کادر پزشکی تشکر کنم. البته لازم است از همه اعضا اعم از هیات فوتبال، ذوالفقاری و.. تشکر کنم. فردین عابدینی به این بازی نمی رسد.

5 بازیکن یک کارته داریم

البته محروم نداریم ولی 5 بازیکن یک کارته داریم که با یک کارت زرد دیگر محروم می شوند.

بحرانی نداریم

نتیجه دست خداست. این بازی از چند حیث برای ما مهم است. از جمله شرایط جدول که سبب می شود بازی برای ما خیلی مهم باشد. بحران زمانی بود که هر روز در تمرین جنجال حاکم بود. ان شاء الله نتایج خوب می شود. تنها بازی بد ما بازی با پدیده بودذ که آن هم به دلایل آب و هوا و شرایط داوری بود. الحمدلله در بحران نیستیم اما تلاش می کنیم به نتایجی در شان و شخصیت تراکتور و هواداران این تیم برسیم.

تراکتورسازی برای هوادارنش است

تیمی که در جام باشگاه های آسیاست باید از همه شرایط میزبانی خود استفاده کند. حالا دوستان و مسوولان استانی صلاح دانسته اند که بازی در آن برگزار شود. ما این جا مهمان هستیم اما تراکتور مال هواداران این تیم است. همه باید دست به دست هم بدهند که تراکتورسازی نماینده بزرگی در آسیا باشد. حاضر بودیم ما برویم در باغ شمال بازی کنیم. زمین بسیار خوب در وسط فصل را رها کرده اند. البته من جایی گله نکرده ام. وقتی بازی با پدیده برگزار شد، مسوولان باید نگهداری خوب می کردند و بازی نمی گذاشتند. البته به مسوولان گفتم که اسفندماه سرنوشت سازی داریم؛ هم در لیگ و هم در جام باشگاه های آسیا.

از بازی برابر استقلال خوزستان لذت بردم

در اهواز با آن جو تماشاگر و آن اشتباه داوری تیم به قدری سریع برگشت که خودم لذت بردم. فکر می کنم شرایط تیم بهبود یافته است اما هنوز هم باید بهتر شویم.

امیدوارم تماشاگران به استادیوم بیایند

بحث فوتبالی نبود همان دوستان که  فوتبال را به این روز انداخته اند به دنبال جذب تماشاگر هستند البته ما باید طوری بازی کنیم که تماشاگر به بازی جذب شوند. من وقتی طرفداران را در غدیر اهواز دیدم و همچنین تماشاگران پرسپولیس را دیدم لذت بردم. امیدوارم جوانان ما خود را در این محیط ها تخلیه کنند. چون ما جامعه جوان و آسیب پذیری هستیم. این کار هم نوعی عبادت از نظر من است. یک سال و نیم پیش یود که ما به مجلس رفتیم و من گفتم که فوتبال را باید یک فرصت بدانیم. من در زندگی ام از هیچ کس جز خدا و اهل بیت نمی ترسم.

اشتباهات داوری 5 امتیاز از ما گرفت

باید دوستان مطبوعاتی در این یک ماه به تراکتور کمک کنند. تیم متعلق به شماست. باید تراکتور را به خاطر خودش دوست داشت. ما از شما چنین توقعی داریم که در این شرایط کمک کنید. ما 5 امتیاز را با اشتباهات داوری از دست دادیم. اشتباهات به قدری علنی بود که جایی این را گفتند که رابطه خوبی با ما ندارند. شما دیدید که جاهای دیگر یک توپشان این طرف و آن طرف می شود چقدر جنجال به پا می کنند ولی ما نامه نوشتیم و از آقایان عنایت و اصفهانیان خواستیم که به ما کمک کننند. دوستان در این شرایط باید حمایت کنند ولی این کار را نکردند که سبب  شد ما از آن ها گلایه داشته باشیم.

رسانه ها باید با کادرفنی تراکتورسازی همفکری کنند

از شهریاری می خواهیم قبل از جام باشگاه های آسیا، دوستان مطبوعاتی بنشینند و با کادر تیم همفکری کنند. این تیم مال شماست. ذوالفقاری در زمان خودش پیشنهاداتی داشت. پژمان هم 20 سالی است که در این تیم مانده است. تیم متعلق به این افراد است و باید همه دست به  دست هم بدهند تا تیم به شرایط آرمانی خودش بازگردد.

دیدگاه‌ها