کد خبر : 1305127 | 29 بهمن 1394 ساعت 09:14 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی زودهنگام ایران

عبدولی و بیابانگرد فینالیست شدند

رقابتهای سه وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی از صبح امروز آغاز شد که تیم ایران با دو فینالیست و یک نماینده در رده بندی و با احتساب 5 مدال طلا و برنز دیروز، قهرمان زودهنگام مسابقات شد.

عبدولی و بیابانگرد فینالیست شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، دومین روز از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بانکوک تایلند که طی آن نمایندگان اوزان 59 ، 71 و 85 به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی در دور اول موفق شد حسن یوسف اف از تاجیکستان را با نتیجه 9 بر صفر ضربه فنی کند و در دور دوم پراوان از تایلند را هم با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو بردارد.عبدولی در نیمه نهایی هم توانست حریف سرسخت خود آیناگولف از قزاقستان را 10 بر 6 شکست دهد و راهی فینال شود. وی در فینال به مصاف ژول چو بیکف، حریفی از قرقیزستان خواهد رفت.

در وزن 85 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم توانست اوکی جی ما از ژاپن را با نتیجه 9 بر صفر ضربه فنی کرده و پیروز میدان شود.وی در نیمه نهایی برابر شمس الدین اف از ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه 5 بر 3 مغلوب حریف شد و به رده بندی رسید.

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم توانست با نتیجه یک بر صفر از سد بایاخیمف از قزاقستان بگذرد.وی در نیمه نهایی حریف ترکمنستانی آمانا زاروف را با ضربه فنی شکست داد و راهی فینال شد.بیبابانگرد باید برای کسب مدال طلا با خولماخوف از ازبکستان مصاف کند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با توجه به 3 مدال طلا و 2 برنز دیردز در 5 وزن اول و همچنین دو فینالیست و یک نماینده در رده بندی امروز به عنوان قهرمان زودهنگام آسیا معرفی شد.

دیدگاه‌ها