کد خبر : 1305183 | 29 بهمن 1394 ساعت 13:15 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

مظلومی: فرهاد برای حمایت می‌آید نه مربیگری

سرمربی استقلال تهران معتقد است باید برخلاف بازی با نفت از موقعیت‌هایشان استفاده کنند تا به پیروزی برسند.

مظلومی: فرهاد برای حمایت می‌آید نه مربیگری
به گزارش "ورزش سه"، پرویژ مظلومی در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد از اهمیت کسب پیروزی در این مسابقه و جذب بازیکن جدید صحبت کرد.

باید 3 امتیاز را بگیریم

بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این مسابقه دارند و خواسته هواداران را به شاگردانم انتقال دادم. می‌دانم مسابقه حساسی خواهیم داشت و به سه امتیاز این بازی نیاز جدی داریم و خدا را شکر همه بازیکنان از اهمیت پیروزی در این بازی مطلع هستند.

فرصت از دست دادن امتیاز نداریم

مقابل با یکی از تیم‌های خوب لیگ قرار می‌گیریم. گسترش فولاد تاکتیک‌پذیر است ولی ما باید برتر از آنها باشیم تا صاحب پیروزی شویم. امیدوارم در بازی فردا بازیکنانمان برخلاف دیدار با نفت از فرصت‌ها نهایت استفاده را کنند چون الان دیگر زمان از دست دادن موقعیت و امتیاز نیست. می‌خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم و امیدوارم هوادارانمان نیز از تیم حمایت کنند.

برای جذب بازیکن وسواس دارم

در جذب بازیکن جدید وسواس داریم. ما می‌خواهیم بازیکن مورد نظرمان ابتدا به تمرینمان بیاید و اگر آماده بود او را به تیم اضافه کنیم. جیووانی امروز با ما تمرین کرد ولی باید چهار جلسه تمرین کند تا وضعیت آمادگی‌اش را بببینیم.

اسم تیم خاصی را نیاوردم

درخواست ما تمرکز و دقت داوران در بازی‌هاست. نه می‌خواهیم داوران به سود استقلال سوت بزنند و نه می‌خواهیم به ضررمان قضاوت کنند. هفته قبل بعد از بازی با نفت صحبتی در مورد داوری کردم ولی اسم تیم خاصی را نیاوردم.  ما نام تیمی را نگفتیم ولی اگر پرسپولیس را گفتیم آقای خوردبین بیاید صحبت کند.

چرا باید از نتایج ناراضی باشیم؟

نیاز به استخدام روانشاس نداریم. تیم ما در فینال جام حذفی است و نیاز نداریم شخص جدیدی مثل روانشاس اضافه کنیم. نتایج هر تیم بالا و پایین دارد و مثال آن پرسپولیس است که نتایج حال آن با ابتدای فصل متفاوت می‌باشد. تیم ما دوم لیگ است و از طرف دیگر در فینال جام حذفی حضور دارد. این عملکرد بدی نیست و از بعضی اظهارات تعجب می‌کنم. با شرایط استقلال توقعات بالا رفته است. ابتدای فصل گفته بودم می‌خواهیم سهمیه بگیریم ولی الان استقلال مدعی قهرمانی شده است. چرا باید از عملکردمان ناراضی یا ناراحت باشیم؟

فرهاد برای حمایت می‌آید نه مربیگری

توطئه یعنی چه؟ از برکناری‌ام اطلاعی ندارم. می‌خواهند من را برکنار کنند یا آقای افشارزاده را؟ من با استقلال قرارداد دو ساله دارم و طبق آن دو فصل در این تیم خواهم بود و شرایط خوبی خواهیم داشت. فرهاد مجیدی پیشکسوت این تیم و همچنین دلش با استقلال است. وقتی فرهاد از آن طرف آب به ایران آمده برای حمایت از تیم است نه برای اینکه مربیگری کند.

افشارزاده تلاش می‌کند

آقای افشارزاده تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می‌دهد و از نزدیک شاهد این موضوع هستیم. آقای عبداللهی هم به تیم اضافه شده و به دلیل سمتی که دارد ارتباط تیم را با مدیرعامل بهتر کرده است. آقای افشارزاده برای ارتباط باشگاه استقلال با وزارت ورزش تلاش زیادی انجام می‌دهد.

انتظار حمله داریم!

انتظار حمله به همه شکل را داریم اما افرادی جوانی کرده و تحمل ندارند. ما با آقای پورحیدری قهرمانی آسیا را به دست آوردیم ولی بعد از اینکه به ایران آمدیم و چهار گل از پاس گردن کلفت دریافت کردیم آنقدر جو بدی ساختند و فحاشی کردند که آقای پورحیدری را با آمبولانس به سختی از استادیوم خارج کردیم. خود من با استقلال قهرمانی جام حذفی را به دست آوردم ولی بعد از آن با یک تساوی 2 بر 2 شعارهای زیادی بر علیه من دادند. استقلال برای 30 میلیون نفر است. برای من یا کسانی که مشکل ایجاد می‌کنند نیست. در مورد خطی بودن شعارها حرف نمی‌زنم چون آنها جوانانی هستند که تحمل کمی دارند.

دیدگاه‌ها