کد خبر : 1305256 | 29 بهمن 1394 ساعت 18:28 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم دوست دارند بیرون از خانه بازی کنند

قلعه‌نویی:تراکتورسازی را برای‌خودشان می‌خواهند

سرمربی تراکتورسازی بار دیگر ناراحتی اش را از شعارهای ورزشگاه یادگار امام تبریز بروز داد.

قلعه‌نویی:تراکتورسازی را برای‌خودشان می‌خواهند
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی که شاگردانش در یک بازی پر افت و خیز با گل دقایق تلف شده به یک برد شیرین و ارزشمند رسیدند تا از بحران خارج شوند بعد از بازی گفت:«سپاهان تیمی است که در بازی های قبل مقابل سایر تیم ها خوب بازی کرد. فکر می کنم 9-8 موقعیت داشتیم. این دیدار مسابقه ای کلیدی برای ما بود که به لیگ بازگردیم. خدا را شکر، خدا را شکر این سه امتیاز به ما داده شد تا شرایط مان برای بازی های قهرمانی آسیا مناسب شود».

او ادامه داد:« کسانی برنامه می ریزند که تیم نتیجه نگیرد. آن ها تیم را برای خودشان می خواهند. چرا شرایط برای تیمی که در خارج خانه سوم است باید شرایطی داشته باشد که بازیکنانش دوست داشته باشند در خارج از خانه بازی کنند؟ این مساله باید آسیب شناسی شود. با این حال خوشحالم که فشار خط حمله ما نتیجه داد و ما به آن چه استحقاقش را داشتیم ، رسیدیم».

قلعه نویی در پایان گفت:« از طرف باشگاه هیچ فشاری روی تیم نیست. شاید خیلی ها ناراحت باشند اما عباسی زحمت زیادی برای تیم می کشد. او ارتباطش با مطبوعات ایراد دارد و باید بهتر شود. باید خبرنگاران قدیمی تر به او کمک کنند.الان مهم موفقیت تیم است نه فردی خاص به همین خاطر همه باید برای تراکتورسازی تلاش کنیم».

دیدگاه‌ها