کد خبر : 1305404 | 30 بهمن 1394 ساعت 13:32 | 88.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات عمده مظلومی برای کسب پیروزی

ترکیب استقلال مقابل گسترش‌فولاد اعلام شد

یازده بازیکن استقلال برای بازی با گسترش فولاد مشخص شدند.

ترکیب استقلال مقابل گسترش‌فولاد اعلام شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از باشگاه استقلال، ترکیب آبی‌پوشان برای مسابقه حساس امروز مقابل گسترش فولاد شامل نفرات زیر خواهد بود: مهدی رحمتی، محمدرضا خرسندنیا، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و سجاد شهباززاده.

* نکته جالب ترکیب آبی‌ها حضور امید نورافکن 18 ساله به عنوان  دفاع چپ به جای میثم مجیدی و استفاده از محمدرضا خرسندنیا در پست دفاع راست به جای میلاد فخرالدینی محروم است.

* آبی‌ها همچنین در مسابقه امروز خط هجومی سریعی را برای مقابله با مدافعان مسن گسترش فولاد به زمین فرستاده‌اند که جابر انصاری محسن کریمی و فرشید اسماعیلی 3 بازیکن این تیم در مثلث تهاجمی خواهند بود.

* در شرایطی که تصور می‌شد آبی‌ها با دو مهاجم کامل بازی کنند، سجاد شهباززاده فعلا تنها مهاجم نوک این تیم به نظر می رسد. البته ممکن است آبی‌ها امروز با شیوه 2 ـ 4 ـ 4 لوزی به میدان بروند که در این صورت محسن کریمی یا جابر انصاری به عنوان مهاجم نفوذی عمل خواهند کرد.

* آرش برهانی بازیکن ثابت استقلال در مسابقه قبلی از ترکیب بیرون رفته و همچنین حنیف عمران‌زاده  و هرائر مگویان در قلب خط دفاع استقلال حضور دارند.

* آخرین ترکیب دست نخورده در جمع استقلالی‌ها هم دو هافبک دفاعی امید ابراهیمی و روزبه چشمی هستند که امروز وظیفه سنگینی را برای مقابله با تیم تاکتیکی گسترش فولاد برعهده دارند.

دیدگاه‌ها