کد خبر : 1305509 | 30 بهمن 1394 ساعت 18:16 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

حضور مجیدی باعث پیروزی استقلال شد

مظلومی: ملاحظه 10نفره شدن گسترش را کردیم

پرویز مظلومی بعد از چند هفته ناکامی در روزی که هواداران استقلال را روی سکوها به عنوان حامی تیمش می‌دیدید توانست به صدرجدول دست یابد.

مظلومی: ملاحظه 10نفره شدن گسترش را کردیم
به گزارش "ورزش سه"،‌ سرمربی استقلال درپایان این دیدار با حضور در کنفرانس روبه‌روی خبرنگاران قرار گرفت  و به تشریح این دیدار و پیروزی در آن پرداخت.

از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم
این برد را به تیمم تبریک می‌گویم. باید از بازیکنانم تشکر کنم. ان‌شاءالله باز هم شاهد حضور پرشور تماشاگران باشیم تا بتوانیم در بازی‌های بعدی نیز پیروز شویم.

کار گسترش را در نیمه اول تمام کردیم
تیم گسترش فولاد تیم خوبی است و بازیکنانی تکنیکی دارد، اما تیم ما در نیمه اول کار را تمام کرد. برخی از بازیکنان مانند روزبه چشمی با پای آسیب‌دیده بازی کردند. معمولاً کمتر بازیکنی با این وضعیت بازی می‌کند. اسماعیلی هم در جریان بازی با آسیب‌دیدگی روبه‌رو شد و همین موضوع کار را برای ما دشوار کرد.

بعد از 10 نفره شدن ملاحظه‌شان را کردیم
وقتی تیم حریف  10 نفره شد، بازیکنان ما کمی ملاحظه کردند، ولی در هر حال این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم به همین منوال پیش برویم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. تیم حریف بعد از 10 نفره شدن می‌دانست که شکست خورده و به همین دلیل حمله می‌کرد. ما می‌توانستیم گل سوم را به گسترش فولاد بزنیم، اما بازیکن‌مان بی‌دقتی کرد. اگر آن توپ تبدیل به گل می‌شد کار ما در نیمه دوم آسان‌تر بود، اما گل نزدیم و بی‌تجربگی کردیم. البته تیم مقابل هم حریف آسانی نبود. آنها نیز حمله می‌کردند و توانستند یک گل را جبران کنند. به نظرم تیم ما خوب بازی کرد، اما بعد از مصدومیت دو نفر از هافبک‌های‌مان کمی شرایط تغییر کرد.

قضاوت داور شجاعانه بود
کرمانشاهی شجاعانه قضاوت کرد و باید به او تبریک بگویم، یک پنالتی هم برای گسترش فولاد گرفت که رحمتی شجاعانه مانع گل شدن آن پنالتی شد که بازی برگشت، اخطارها، خطاها، آفساید و همه چیز به جا بود و وقتی داوری خوب بوده نمی‌توان چیزی گفت، با اینکه کرمانشاهی یک پنالتی به ضرر ما گرفت و چند بازیکن ما را با اخطار جریمه کرد، اما قضاوتش  خوب بود و ایرادی نمی‌توان گرفت.

شرمنده هواداران بیرون استادیوم شدیم
بسیاری از هواداران ما بیرون از ورزشگاه بودند و اجازه ندادند که وارد طبقه اول شوند. این در حالی بود که اگر اجازه می‌دادند طبقه اول هم پر می‌شد.

مجیدی باعث پیروزی تیمم شد
باید از او تشکر کنم که به ورزشگاه آمد تا استقلال را حمایت کند. با حضور مجیدی بازیکنان و هواداران روحیه گرفتند و باعث شد این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها