کد خبر : 1305621 | 01 اسفند 1394 ساعت 09:18 | 33.9K بازدید | 3 دیدگاه

خداحافظی اتوبوسی تارتار!

مهدی تارتار سرمربی سابق تیم راه آهن در اتوبوس با شاگردانش خداحافظی کرد.

خداحافظی اتوبوسی تارتار!
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در اتوبوس و در جاده انزلی – رشت بود که متوجه شد از سمت خود برکنار شده است! سرمربی سابق تیم راه آهن در کرج و قبل از اینکه از اتوبوس پیاده شود یکی دو دقیقه ای برای بازیکنان تیمش صحبت کرد.

او ضمن تشکر از تک تک اعضای کادر فنی، کادر پزشکی و تدارکات و هم چنین مدیر رسانه تیم از بچه ها به خاطر بازی خوبی که در برابر ملوان به نمایش گذاشتند تشکر کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای آنها از بازیکنان تیمش خواست که با مربی جدید در راستای موفقیت تیم نهایت همکاری را داشته باشند و به صراحت اذعان کرد ماندن تیم به سود او هم تمام می شود.

مهدی تارتار در حالی از اتوبوس پیاده شد که تیمش بعد از تعطیلات زمستانی و بعد از اضافه کردن چند بازیکن جدید از تیم تیم های دسته اولی و حتی دسته دومی گلی دریافت نکرده بود و از  چهار بازی با میانگین 1.5 امتیاز مجموعا شش امتیاز کسب کرده بود.

مهدی تارتار پیش از بازی با استقلال در دور رفت جانشین فرهاد کاظمی شده بود و پیش از بازی با استقلال هم از سمت خود برکنار شده بود.

نکته جالب اینکه باشگاه راه آهن هیچ پرداختی به هیچ از اعضای کادر فنی خود تا اکنون نداشته است! و البته این برای خیلی ها جای سوال بود آیا باشگاه راه آهن نمی توانست صبر کند و بعد از رسیدن تیم به تهران این تصمیم خود را علنی کند؟برکناری مهدی تارتار حق طبیعی باشگاه راه آهن بود اما چرا در اتوبوس؟ البته وقتی وزیر امور خارجه در کشور خارجی از سمت خود برکنار می شود و محمد دادگان در هواپیما می فهمد دیگر رئیس فدراسیون فوتبال نیست اخراج اتوبوسی خیلی هم جای تعجب ندارد!

دیدگاه‌ها