کد خبر : 1305641 | 01 اسفند 1394 ساعت 09:51 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

افراسیابی باید اخراج می‌شد

درگیری با بازیکن حریف به روایت ستاره پدیده (عکس)

هافبک پدیده مشهد می‌گوید همه به اشتباه متوجه شده‌اند که او بازیکن حریف را بدون توپ زده است.

مهدی خیری در مورد کسب تساوی مقابل سیاه جامگان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خوب بود ما نیمه اول بهتر بودیم و نیمه دوم حریف بهتر از ما بود اما در نیمه اول ما موقعیت‌های بهتری ایجاد کردیم و هم بهتر بازی کردیم می‌توانستیم به گل‌هایمان اضافه کنیم اما فکر می‌کردیم مثل بازی‌های قبل می‌توانیم یک ـ صفر ببریم که متاسفانه نشد. سیاه جامگانی ها در نیمه دوم بازی مستقیمی روی دفاع ما انجام دادند ولی در کل بازی خوب و دربی جذابی بود.

او در مورد اینکه امتیاز این بازی به نفع رقیبان دو تیم مشهدی تقسیم شد ادامه داد: بله، همین طور است. اگر هریک از ما می‌بردیم قطعاً به نفعمان می‌شد اما مساوی به نفع تیم‌های دیگر شد.

بازیکن پدیده مشهد در مورد حضور کم تماشاگر در دربی می‌گوید: نمی‌دانم چرا تماشاگران نمی‌آیند اما از همان‌هایی که آمدن نیز ممنونم. فکر می‌کنم کم لطفی مسوولین و نبود حمل و نقل مناسب باعث شده تماشاگران خیلی سخت به ورزشگاه‌ها بیایند ولی اگر تعداد آنها بیشتر باشد قطعاً ما انگیزه می‌گیریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی ما و سیاه جامگان طرفداران بیشتری به استادیوم بیاید.

وی در مورد صحنه درگیریش با سالار افراسیابی که منجر به دادن کارت زرد از سوی داور به هر دویشان شد اینگونه توضیح می‌دهد: من فکر می‌کنم سالار افراسیابی بازیکن جوانی است که تازه به لیگ برتر آمده. من توپ را به بیرون زدم و ایشان پای من را بدون توپ زد و فکر می‌کنم همه برعکس متوجه شدند. داور به من کارت داد در صورتی که باید افراسیابی را اخراج می‌کرد.

1092819

هنگامی که از این بازیکن سؤال شد چه زمانی باز هم پایش به گلزنی باز می‌شود پاسخ داد: اتفاقاً در دربی هم یک موقعیت داشتم که از دست رفت برای بازی بعدی هم 3 کارته شدم و نیستم. انشااله از بازی‌های بعدیش گلزنی می‌کنم.

خیری در مورد مصدومیت هم تیمی‌اش میلاد غریبی از ناحیه رباط صلیبی افزود: من و رضا ناصحی بعد از گلش شماره 11 را نشان دادیم. متاسفانه میلاد رباط پاره کرده و چند روز دیگر پایش را جراحی می‌کند و برایش آرزوی سلامتی دارم.

دیدگاه‌ها