کد خبر : 1305680 | 01 اسفند 1394 ساعت 11:37 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاق ویژه در استقلال

جوانگرایی بی نظیر در تیم مظلومی (عکس)

استقلال توانست به یک برد شیرین دیگر برسد تا از توقف پرسپولیس نهایت استفاده را برده و اختلاف امتیازاتش را بیشتر کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی که چند هفته ای بود نتایج قابل قبولی با تیم پرستاره اش کسب نمی کرد این بار در روزی که مثل پرسپولیسی ها حمایت پرتعداد تماشاگران و طرفدارانش را پشت تیم می دید از سد گسترش فولاد گذشته و از بحران نجات پیدا کند.

اما این نتیجه خوب در روزی برای استقلال رقم خورد که مظلومی باز هم تعدادی از ستاره هایش را نداشت و مجبور بود تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و در این بین گزینه ای هم جزء جوانان جویای نامش نداشت . در روزی که فخرالدینی محروم بود ، خسرو آمادگی لازم بدنی را نداشت، یعقوب کریمی برای چندمین بار مصدوم شده بود و میثم مجیدی هم انتظارات را در بازی های اخیر برآورده نکرده بود سرمربی استقلال تصمیم گرفت با یکی از جوان ترین تیم هایی که می توانست به میدان بفرستد مقابل گسترش فولاد صف آرایی کند.

1092683

حضور هم زمان بازیکنانی مثل امید نورافکن از تیم ملی جوانان، فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی، محسن کریمی و در ادامه بهنام برزای از تیم امید باعث شد تا استقلال برخلاف هفته های گذشته فوتبالی جان دار و تهاجمی مقابل حریف تبریزی ارائه داده و به یک برد شیرین برسد. جوانانی که همگی سوای از اشتباهاتی که روی بی تجربگی داشتند نشان دادند از چه قابلیت هایی برخودار هستند و می توانند مایه حیات دوباره آبی های پایتخت در آینده ای نزدیک شوند.

د راین بین باید از امید نورافکن بیشتر از همه تعریف و تمجید کرد چون با اعتماد به نفس بالا در پست غیر تخصصی یعنی دفاع چپ به جزء صحنه پنالتی دیگر اشتباهی نداشت و در طول 90 دقیقه فوتبال امیدوارکننده ای در تیم استقلال ارائه داد و زمینه برد تیمش را فراهم کرد.نورافکن با این روند بدون شک صاحب جایگاه ویژه ای در تیم خواهد شد درست مثل محسن کریمی و فرشید اسماعیلی.

دیدگاه‌ها