کد خبر : 1305777 | 01 اسفند 1394 ساعت 17:21 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا دروازه‌بان استقلال باعث صدرنشینی تیمش شد؟

3 واکنشی که رحمتی را بهترین کرد (آنالیز تصویری)

کاپیتان استقلال با 3 سوپر واکش موفق شد 3 امتیاز حساس بازی با گسترش فولاد را به‌حساب تیمش واریز کند.

3 واکنشی که رحمتی را بهترین کرد (آنالیز تصویری)
به گزارش "ورزش سه"، اگر مهدی رحمتی نمی‌توانست در دقیقه 29 بازی پنالتی محمدابراهیمی را مهار کند، ممکن بود استقلال شکست سنگینی را در برابر 80 هزار تماشاگر حاضر در استادیوم آزادی متحمل شود اما او بازهم یک تنه ناجی تیمش شد و بی‌تردید استقلال باید صدرنشینی خود در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر را مدیون کاپیتان تیم خود باشد.

هرچند رحمتی در این فصل ازنظر ثبت آمار کلین شیت نسبت به آمار گذشته خودش افت فاحشی کرده است اما بی‌تردید می‌توان ازنظر فنی لیگ پانزدهم را یکی از درخشان‌ترین فصل‌های دوران بازیگری او نامید.

رحمتی با سه واکنش فوق‌العاده تردیدی برای انتخاب بهترین دروازه‌بان هفته باقی نگذاشت.

دقیقه 29: مهدی رحمتی ضربه چیپ  محمدابراهیمی را به زیبایی دفع مهار کرد، او ابتدا داشت به سمت راست خود می‌رفت اما زمانی که متوجه ضربه چیپ ابراهیمی شد خیلی سریع مسیر خود را عوض کرد.
 
1092879

دقیقه 47: ضربه سر امید نظامی پور از روی سانتر از جناح راست را مهدی رحمتی با یک واکنش سریع از روی خط بیرون کشید. البته رحمتی خوش شانس بود که مگنو باتیستا ضربه برگشتی را با بی‌دقتی به بیرون رفت.

1092880

دقیقه 69: شهرام گودرزی از سمت چپ مدافعان استقلال را به هم‌ریخت و پاس کات بک او به یک بغل‌پا نیاز داشت تا وارد دروازه شود، در این صحنه مهدی رحمتی با یک خروج به‌موقع جلوی ضربه مگنو باتیستا را بست.

1092881

دیدگاه‌ها