کد خبر : 1305795 | 01 اسفند 1394 ساعت 18:23 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه دوم خوب بازی نکردیم

دین محمدی: تماشاگران باعث پیروزی‌مان شدند

حضورپرتعداد تماشاگران استقلال در بازی با گسترش فولاد مربی این تیم را یاد دوران انداخته که در این تیم بازی می کرد.

دین محمدی: تماشاگران باعث پیروزی‌مان شدند
سیروس دین محمدی در این باره به "ورزش سه" می گوید: واقعا دست تماشاگران درد نکند. حضور تماشاگران در این بازی باعث شد یاد دورانی بیفتم که در استقلال بازی می کردم. بازی هایی مثل الهلال و یا جوبیلو ایواتا که تماشاگران استادیوم را پر کردند و واقعا هیجان استادیوم در بازی روز گذشته فوق العاده بود.

او ادامه داد: به طور قطع ما این پیروزی را مدیون هواداران مان هستیم. آنها به بازیکنان انرژی دادند و به بازیکنان جوان ما انگیزه دادند. امیدوارم آنها بازهم به استادیوم بیایند تا بتوانیم به روند پیروزی هایمان ادامه بدهیم.

مربی استقلال در مورد بازی با گسترش فولاد هم می گوید: ما در نیم اول خیلی خوبی بازی کردیم و می توانستیم گل های بیشتری به گسترش فولاد بزنیم اما نمی دانم چرا در نیمه دوم بچه ها برای گل های بیشتر تلاش نکردند. من می دانم که نتیجه 2 بر یک خیلی خطرناک است و ما نباید به حریف فرصت می دادیم که به ما حمله کند.

دین محمدی در مورد شانس قهرمانی استقلال هم می گوید: اگر استقلال مثل نیمه اول بازی با گسترش بازی کند می توانیم به قهرمانی فکر کنیم ولی نیمه دوم خوب بازی نکردیم و باید در بازی های بعد اشتباهات مان را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها