کد خبر : 1305872 | 02 اسفند 1394 ساعت 00:16 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی دادم

نصیری: سال‌ها برای این مدال زحمت کشیده بودم

دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی‌ آسیا گفت: از اینکه پس از سال‌ها تلاش و کوشش مزد زحماتم را گرفتم خوشحال هستم.

نصیری: سال‌ها برای این مدال زحمت کشیده بودم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، میثم نصیری  درباره کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سال‌ها برای رسیدن به این مدال زحمت کشیده بودم و تلاش کرده بودم و خوشحالم پس از این همه مدت، مزد زحماتم را با مدالی خوشرنگ گرفتم.

وی ادامه داد: از زحمات کادر فنی و اعتمادی که به من داشتند هم تشکر می‌کنم و خوشحالم که پاسخ خوبی به این اعتماد دادم. قول می‌دهم اگر باز هم به من اعتماد کنند در میادین بزرگتر مانند مسابقات جهانی هم آنها را ناامید نکنم. تمام تلاشم موفقیت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است و من هم مانند سایر رقبا شانسم را برای رسیدن به دوبنده المپیک امتحان کنم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی‌ آسیا گفت:‌ در انتخابی تیم ملی هر کشتی‌گیری که شایسته‌تر باشد به حقش خواهد رسید و من هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا جزء مسافران المپیک باشم.

نصیری تصریح کرد:‌ البته من در این مسابقات نسبت به حریفانم یک دور بیشتر کشتی گرفتم و حریفان خوبی داشتم به خصوص حریف ژاپنی که عنوان پنجم مسابقات جهانی لاس وگاس را در اختیار داشت، حریف سخت و خطرناکی بود، اما خوشبختانه با راهنمایی‌های کادر فنی تمام حریفان را با اختلاف و اقتدار شکست دادم.



دیدگاه‌ها