کد خبر : 1306038 | 02 اسفند 1394 ساعت 18:20 | 26.9K بازدید | 2 دیدگاه

توپ روی پایم ننشست

ابراهیمی: از پنالتی زدنم دفاع می‌کنم

محمد ابراهیمی می گوید ضربه پنالتی روی پایش جفت و جور نشده والا او دروازه استقلال را باز می کرد.

ابراهیمی: از پنالتی زدنم دفاع می‌کنم
ابراهیمی  که بعد از بازی مقابل  استقلال سکوت اختیار کرده در مصاحبه با خبرنگار "ورزش سه" سرانجام درباره اتفاقات این مسابقه حرف می زند. ابراهیمی می گوید: ما بازی را خوب شروع کردیم و می توانستیم به گل هم برسیم  چند موقعیت خطرناک هم خلق کردیم پنالتی مان که صد در صد درست بود. من  قبل از بازی رحمتی را  آنالیز کرده بودم و من می دانستم که او  پنالتی گیر خوبی است  . به نظر خودم تصمیم خوبی هم گرفتم اما توپ روی پای من جفت و جور نشد والا دیدید که رحمتی هم فریب خورد اما بعد جبران کرد.
او درمورد اینکه گفته می شود پنالتی باید مجددا تکرار می شد و همچنین قضاوت داور ادامه داد: همانطور که من دوست نداشتم پنالتی را از دست بدهم آقای کرمانشاهی هم دوست نداشت این اتفاقات بیافتد. در کل صحبت کردن درمورداوری در حیطه کاری من نیست و مدیرعامل باشگاه در این رابطه تصمیم گیرنده است  درکل جامعه داوری هم تحت فشار است امیدوارم این همه فشار از روی دوششان برداشته شود. راجع به اینکه پنالتی باید تکرار می شد یا خیر هم من از پشتم خبر نداشتم ولی همه با من بداخل محوطه جریمه شدند و یک متر با من فاصله داشتند . نمی دانم چرا  ضربه تکرار نشده ولی قطعا داور دوست نداشته چنین  اتفاقی بیافتد . به هرحال برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.

هافبک گسترش فولاد درمورد اینکه چرا تصمیم گرفت پنالتی را چیپ بزند انگونه توضیح می دهد: همانطور که گفتم توپ فقط روی پای من جفت و جور نشد و در دستان رحمتی جای گرفت  این موضوع نه از شایستگی های من کم می کند نه مهدی رحمتی.  حتی مسی و کریس رونالدو هم پنالتی خراب کرده اند . البته اگر من ان پنالتی را گل می کردم  اتفاق مهمی می افتاد و می توانستم بعد از آن  راحت گل بزنیم.حالا هم پناالتی گل نشده و حرف زدن درباره پنالتی بی فایده است اما من تصمیم بدی نگرفتم.

ابراهیمی در پاسخ به این سئوال که بعد از بازی چه حسی داشته هم می گوید : به هرحال روز خوبی نبود . من اگر در بازی  های دیگر پنالتی را از دست می دادم شاید زیاد به چشم نمی آمد اما بازی با استقلال پخش مستقیم بود .ما می توانسیتیم با امتیاز گرفتنمان  کار بزرگی انجام بدهیم. اما استقلال هم در دو، سه بازی نتایج خوبی نگرفته بود و محکوم بودند در این دیدار هم پیروز شوند تا بتوانند همچنان بالا نشین بمانند . به هرحال امیدوارم در بازی های بعدی بتوانم کار را در بیاورم.

این بازیکن درمورد اینکه گفته می شود گل استقلالی ها درست  نبود به این دلیل که قبلش روی او خطا انجام شده بود نظرش را اینگونه بیان کرد: خطایی که روی من اتفاق افتاد اعلام نشد و استقلال گل اول را زد ولی ما همان موقع که 10 نفره شدیم هم می توانستیم مساوی کنیم ولی این اتفاق نیافتاد اما تمام کسانی که به ورزشگاه آمده بودند و یا از کنار گیرنده هایشان بازی را دیدند شاهد یک بازی خوب و فوق العاده بودند .شخصا هم بهترین فوتبالم را ارئه دادم  و اگر پنالتی  را گل می کردم بازی خوبم تکمیل می شد . من فکر می کنم هر دو بازی با استقلال و پرسپولیس جزو معدود بازی هایی بود که در عین خوب بودن نتیجه نگرفتیم  و همه چیز دست به دست هم داد تا ما نتوانیم شش امتیاز را بگیریم.

ابراهیمی در پایان درمورد حمایت کمالوند از خودش افزود: از آقای کمالوند بایت حمایتشان تشکر می کنم  آدم اینگونه بیشتر تلاش می کند و برای چنین مربی هایی از جان مایه می گذارد.

دیدگاه‌ها