کد خبر : 1306209 | 03 اسفند 1394 ساعت 13:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

المرزوقی: فشردگی بازی‌ها مصدومان ما را زیاد کرد

وضعیت الجزیره هم مانند تراکتورسازی است

مدیر روابط عمومی الجزیره می‌گوید فشردگی بازی‌های این تیم باعث آسیب‌دیدگی زیاد بازیکنان این تیم شده است.

وضعیت الجزیره هم مانند تراکتورسازی است
به گزارش "ورزش سه"، سعید المرزوقی مدیر روابط عمومی الجزیره در رابطه با بازی این تیم در برابر تراکتورسازی و شرایط تیم الجزیره گفت: ما بعد از 17 سال امید زیادی داریم تا از گروهمان صعود کنیم، تلاش زیادی کردیم تا در بازی پلی‌آف بتوانیم در برابر تیم قدرتمند السد به برتری برسیم و اکنون کاملاً به صعود امیدواریم.

او ادامه داد: هرچند ما در گروه سختی حضور داریم و حریفان قدرتمندی با ما در گروه سوم هستند اما الجزیره در 8 بازی اخیر خود به‌سلامت گذر کرد و توانست به برتری برسد بنابراین در بازی‌های لیگ قهرمانان هم می‌تواند با موفقیت پیش برود.

المرزوقی در رابطه با سرمربی قبلی این تیم گفت: در دوره قبلی این رقابت‌ها ما با سرمربیگری براگا در بازی‌ها حضور یافتیم، اما پس از بازی‌ها و به دلیل اختلاف‌نظر او را از کار برکنار کردیم خوشبختانه در حال حاضر آن مشکلات وجود ندارد و شاید تنها مشکلی که اکنون در تیم داریم تعداد زیاد مصدومان ما هستند.

او در رابطه با مصدومان زیاد این تیم گفت: به دلیل فشردگی زیاد بازی‌هایمان بعضی از بازیکنان های الجزیره با آسیب‌دیدگی روبرو شدند و به همین دلیل در رده هشتم لیگ امارات به سر می‌برد، البته حریف ما هم وضعیت مشابهی دارد، تراکتورسازی تبریز هم شرایط مانند ماست و در میانه‌های جدول رده بندی به سر می برد.

دیدگاه‌ها