کد خبر : 1306225 | 03 اسفند 1394 ساعت 14:40 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر الجزیره: به موفقیت در سه جام نظر داریم

شانس زیادی برای پیروزی برابر تراکتور داریم

مدیر باشگاه الجزیره امارات می‌گوید این تیم این روزها در بهترین حالت خود قرار دارد و سه بازی اخیر آنها نشان‌دهنده قدرت الجزیره است.

شانس زیادی برای پیروزی برابر تراکتور داریم
به گزارش "ورزش سه"، حسین سهیل در رابطه با آخرین وضعیت حریف تراکتورسازان در بازی اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام بازیکنان ما اکنون در شرایط مساعدی به سر می‌برند، البته بازیکنان مصدومی داریم اما باید بگویم با نوع بازی‌مان در دیدارهای اخیر، شانس زیادی برای برتری در بازی با تراکتورسازی داریم، تیم ما در بازی‌های اخیر خود در مقابل تیم‌های بن یاس، الشباب و السد توانست بسیار پرقدرت ظاهر شود و در چهره تمام بازیکنان الجزیره می‌توان شوق پیروزی را دید.

او ادامه داد: البته ما هیچ‌وقت زحمات آقای تین کات را فراموش نمی‌کنیم، او برای رسیدن الجزیره به این مرحله تلاش‌های بسیاری داشت، حضور الجزیره در جایگاه کنونی و ارائه این بازی‌های دلپذیر، حاصل کار زیاد سرمربی و بازیکنان است و آنها اکنون علاقه و امید بسیاری به پیروزی دارند.
 
مدیر الجزیره ادامه داد: درست است ما بازیکنان مصدوم داریم اما نکته امیدوارکننده برای ما این است که بازیکنان حاضر در تمرینات اوضاع بسیار مناسبی دارند، عدم حضور چند بازیکن اصلی ما مشکل‌ساز است اما بازیکنان ما می‌توانند از پس همه مشکلات بربیایند. علاوه بر درخشش در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ما امید زیادی داریم تا در جام خلیج‌فارس و جام حذفی امارات نیز مقام بیاوریم.

وی در پایان گفت: ما برای هماهنگی با آب‌وهوای تبریز و به دلیل در شرایط مسابقه قرار گرفتن یک روز زودتر به ایران می‌آییم و روز سه‌شنبه عازم تبریز می‌شویم.البته به دلیل فشردگی زیادی که در بازی‌های خودداریم مجبوریم به سرعت و پس از انجام بازی به امارات برگردیم.

دیدگاه‌ها