کد خبر : 1306250 | 03 اسفند 1394 ساعت 15:45 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

ترسی را بر جان تمام تیم‌های دنیا انداختیم

طاهری: نشان دادیم سطح‌مان بالاتر از آسیاست

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: نشان دادیم که سطح تیم ملی فوتسال ایران بالاتر از آسیاست.

طاهری: نشان دادیم سطح‌مان بالاتر از آسیاست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،محمد طاهری پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از رقابت‌های جام ملت‌های اسیا و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات اظهار داشت: خدا را شکر بعد از دو دوره ناکامی و البته بدشانسی توانستیم در این مسابقات بر همه چیز غلبه کنیم و عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات تاکید کرد: هر ساله مسابقات سخت‌تر می‌شود مخصوصا اینکه در این دوره از رقابت‌ها مقدماتی جام جهانی را هم در پیش داشتیم که کار به مراتب سخت‌تر می‌شد. خوشبختانه با دعای خیر مردم که همیشه بدرقه بازیکنان است توانستیم این عنوان را از آن خود کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در مورد صعود یک پله‌ای ایران در رده‌بندی جهانی یادآور شد: ما هم اکنون دیدگاه جهانی داریم و نشان دادیم که سطح‌مان به مراتب بالاتر از آسیاست. ترسی را به جان تمامی تیم‌های جهان انداختیم و ثابت کردیم که به دنبال سکوی جهانی هستیم. با تدارکات خوبی که برای جام جهانی در نظر می‌گیریم خود را برای مسابقات آماده می‌کنیم.

طاهری خاطرنشان کرد: هم اکنون توقعات از تیم ملی فوتسال بالا رفته است که البته این به حق است. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و انتظارات را برآورده کنیم.

وی در مورد پاداش 500 دلاری به بازیکنان خاطرنشان کرد: بازیکنان برای پول کار نمی‌کنند. حالا مزد زحمات آنها را قرار است بدهند. همین که پرچم کشورمان در کشوری بیگانه به اهتزاز درمی‌آید خستگی از تن‌مان بیرون می‌رود.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد اینکه در این دوره از رقابت‌ها نتوانستیم عنوان آقای گلی را از آن خود کنیم، گفت: تایلند در آخرین بازی خود مقابل تیم راحتی چون ویتنام قرار گرفت و بازیکن این تیم توانست 4 گل به ثمر برساند. طیبی در رقابت با او بود که حقش بود به این عنوان دست یابد اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد. دوست داشتیم که تمامی عناوین را از آن خود کنیم اما فقط این عنوان را به دست نیاوردیم که در دوره بعد امیدوارم این اتفاق رخ



دیدگاه‌ها