کد خبر : 1306517 | 04 اسفند 1394 ساعت 15:48 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم در قهرمانی پرسپولیس سهیم باشم

حیدریه: نوراللهی از بهترین دوستان من است

دفاع چپ جوان پرسپولیس می‌گوید تمام تمرکزش روی تمرینات و موفقیت تیم است و به هیچ چیزی دیگری فکر نمی‌کند.

حیدریه: نوراللهی از بهترین دوستان من است
وحید حیدریه در مورد شرایط پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار داریم امروز صبح تمرین خوب انجام دادیم و بعدازظهر هم تمرین داریم. مسلما تعطیلی‌های بین فصل به هر تیمی آسیب می‌رساند اما این موضوع بهانه مناسبی برای نتیجه نگرفتن نیست. بنابراین ما باید خیلی محکم به کارمان ادامه دهیم و برای قهرمانی بجنگیم.

او در مورد نمایش زیبایی که پرسپولیس در بازی‌های اخیر ارائه داده ادامه داد: پرسپولیس و ذوب‌آهن از جمله تمی‌هایی هستند که فوتبال قشنگی را به نمایش می‌گذارند بخصوص تیم ما که هر کسی بازیمان را می‌بیند لذت ببرد. این موضوع نتیجه کار گروهی است و در کادرفنی تمرینات ویژه‌ای را برای ما اختصاص می‌بینند. امیدوارمان به هدفمان که صددرصد قهرمانی است برسیم.

این بازیکن رقیبانی که پرسپولیس برای قهرمانی در سر راهش دارد و اینکه چگونه باید آنها را از پیش رو بردارد، می‌گوید: هر تیمی که تمرکز بیشتری بگذارد و تمرینات بیشتری انجام دهد می‌تواند موفقیت را از آن خودش کند.

مدافع سرخپوشان پایتخت در مورد اینکه چه زمانی نوبت به فیکس بازی کردن او می‌رسد اینگونه توضیح می‌دهد: من بازیکنی نیستم که بخواهم درگیر حاشیه باشم یا مدام در رسانه‌‌ها صحبت کنم و تنها دلیلش این است که روی تمرین کردنم تمرکز کرده‌ام. هر فوتبالیستی در دنیا از بیرون نشستن ناراحت می‌شود و من هم از این قضیه مستثنی نیستم اما هیچ وقت اجازه نمی‌دهم ناراحتی‌ام به تیمم لطمه بزند بلکه آن را در خودم می‌ریزم و بیشتر از قبل تمرکز می‌کنم. امیدوارم در آینده سهمی در کمک به پرسپولیس و در آخر به قهرمانی تیم داشته باشم.

حیدریه در پایان در مورد خبری که برخی از سایت‌ها مبنی بر دعوایش با احمد نوراللهی در تمرین صبح امروز پرسپولیس زده بودند افزود: واقعا درگیری بین من و احمد نوراللهی پیش نیامد. ما از بهترین دوستان یکدیگر هستیم و خیلی وقت است که احمد را می‌شناسم. چنین موضوعی نه می‌تواند رابطه ما دو نفر را به هم بزند و نه پرسپولیس لطمه‌ای وارد کند.

دیدگاه‌ها