کد خبر : 1306524 | 04 اسفند 1394 ساعت 16:02 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم با 30 دقیقه آغاز شد/ مربی در نقش مترجم

حواشی مراسم معارفه سرمربی جدید راه‌آهن

مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن با 30 دقیقه تاخیر در ورزشگاه اکباتان برگزار شد.

حواشی مراسم معارفه سرمربی جدید راه‌آهن
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال راه‌آهن از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه اکباتان برگزار شد. در زیر حاشیه‌های این مراسم را می‌خوانید:

* در حالی که پیش از این اعلام شده بود این مراسم از ساعت 14 آغاز می‌شود این امر با 30 دقیقه تاخیر صورت گرفت و مراسم از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شد.

* سعید رمضانی سرپرست راه‌آهن هنگامی که توپالیدوس در حال مصاحبه بود با فاصله کمی از او حضور داشت و به صحبت‌های این مربی و سؤالاتی که از او می‌شد، نظارت می‌کرد.

* کرمی که قرار است به عنوان یکی از دستیاران این مربی فعالیت کند، نقش مترجم آقای توپالیدوس را ایفا می‌کرد.

* پس از انجام مصاحبه‌ها که حدود 30 دقیقه به طول انجامید بازیکنان در میانه میدان جمع شدند. ابتدا رمضانی و سپس توپالیدوس دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند.

* اعضای راه‌آهن دقایقی در وسط زمین منتظر ماندند تا صحبت‌های رضا صادق‌پور مدیرعامل راه‌آهن با خبرنگاران به اتمام برسد که سپس وی پس از چند دقیقه تاخیر در جمع بازیکنان حاضر شد و برای آنها صحبت کرد. پس از اتمام صحبت‌های مدیرعامل راه‌آهن تمرین از ساعت 15 و 20 دقیقه آغاز شد.

* زمین تمرین راه‌آهن کیفیت بسیار بدی دارد و زمین چمن آن تقریبا خاکی است. به همین خاطر 45 دقیقه قبل از شروع تمرین کمی زمین با آب خیس شد تا بازیکنان آسیب نبینند.



دیدگاه‌ها