کد خبر : 1306643 | 05 اسفند 1394 ساعت 08:35 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

بنا: اول نوروزی، بعد بیابانگرد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید اولویت او کسب سهمیه المپیک در وزن 66 کیلوگرم توسط امید نوروزی است اما اگر در اولین میدان سهمیه کسب نشود، در مورد موضوع بازگشت افشین بیابانگرد به وزن 66 کیلوگرم تصمیم می‌گیرد.

بنا: اول نوروزی، بعد بیابانگرد
به گزارش "ورزش سه"، محمد بنا در گفتگو با ایسنا، درباره درخواست افشین بیابانگرد از او برای حضور در وزن 66 کیلوگرم و اینکه آیا با این درخواست موافقت شده یا خیر؟ اظهار کرد: در حال حاضر تنها چیزی که اهمیت دارد حضور موفق امید نوروزی در مسابقات کسب سهمیه المپیک است. این رقابت‌ها پایان سال جاری در قزاقستان برگزار می‌شود و ما باید تمام تمرکز و تلاشمان را معطوف به کسب سهمیه المپیک در سه وزن باقیمانده کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: برای من فعلا هیچ موردی مهمتر از کسب سه سهمیه باقیمانده برای حضور در المپیک نیست و نمی‌خواهم به موضوع دیگری فکر کنم. اگر امید نوروزی بتواند در این مسابقات موفق شود و سهمیه المپیک را بگیرد آنوقت درباره درخواست بیابانگرد فکر خواهم کرد. البته او خیلی وقت است این درخواست را از من داشته اما من هیچ جوابی به او در رد یا قبول درخواستش نداده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که اگر احیانا امید نوروزی موفق به کسب سهمیه المپیک نشود آیا بیابانگرد این شانس را دارد که در مسابقات کسب سهمیه بعدی در وزن 66 کیلوگرم حضور پیدا کند یا خیر گفت: امیدوارم نوروزی با توجه به تلاش بسیار زیادی که در تمرینات دارد و انگیزه فراوانی که در او می‌بینم بتواند سهمیه وزن 66 کیلوگرم ایران برای حضور در المپیک را کسب کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد و باز هم نوروزی برای مسابقات آینده در شرایط مطلوب خود نباشد مطمئنا بیابانگرد و زیدوند گزینه‌های بعدی ما برای حضور در مسابقات کسب سهمیه خواهند بود.

بنا تصریح کرد: الان باید مقتدرانه و بدون حاشیه به فکر کسب موفقیت در مسابقات گزینشی المپیک در قزاقستان باشیم. امیدوارم با توجه به زحمات سوریان، نوروزی، باباجان‌زاده و کادر فنی تیم ملی بتوانیم هر سه سهمیه باقیمانده را بگیریم و بدون دغدغه به فکر موفقیت در المپیک باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره قهرمانی مقتدرانه تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا و اینکه آیا کسب این نتایج می‌تواند نوید بخش افتخارآفرینی دوباره کشتی‌گیران در المپیک ریو باشد خاطرنشان کرد: موضوع مسابقات قهرمانی آسیا با المپیک کاملا متفاوت است اما این موفقیت در افزایش انگیزه کشتی‌گیران نقش مهمی دارد تا با تلاش بیشتر به فکر موفقیت در رقابت‌های مهمی چون المپیک باشند.

بنا تصریح کرد: البته کشورهای آسیایی نیرو و توان خود را برای موفقیت در مسابقات گزینشی المپیک گذاشته‌اند و می‌خواهند سهمیه‌های باقیمانده را کسب کنند. مردم ایران هم مطمئن باشند ما با تمام وجود و تا آخرین نفس می‌جنگیم تا باز هم در المپیک افتخارآفرینی کنیم.



دیدگاه‌ها