کد خبر : 1306705 | 05 اسفند 1394 ساعت 12:17 | 18.3K بازدید | 17 دیدگاه

جهنم سرخ تبریز در انتظار الجزیره

بعد از شروع رویایی نمایندگان ایران در آسیا حالا همه نگاه‌ها به تبریز دوخته شده تا هفته اول برای فوتبالدوستان ایران رویایی‌تر به اتمام برسد.

جهنم سرخ تبریز در انتظار الجزیره
به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی سومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر میزبان الجزیره خواهد بود. تیم تبریزی بعد از پشت سر گذاشتن بحران‌های فراوان با برد برابر سپاهان تقریبا به آرامش رسید تا در مسیر رستگاری قرار بگیرد.

حالا این تیم در چهارمین حضور متوالی‌اش در مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن امیدوار است بتواند طلسم ناکامی‌ها را شکسته و برای اولین‌بار از مرحله گروهی صعود کند. تراکتور که از نظر مهره چیزی کم و کسر ندارد، امروز امید فراوانی به حضور تماشاگران پرشمارش در ورزشگاه یادگار امام بسته است.
 
تماشاگرانی که درچند ماه گذشته با تیم محبوب خودشان قهر کرده بودند و خیلی کمتر ازحد معمول به ورزشگاه می‌روند.

با توجه به اینکه بازی اول در آسیا از اهمیت خاصی در رقم خوردن سرنوشت تیم‌ها در راه صعود برخوردار است، انتظار می‌رود طرفداران تبریزی با کنار گذاشتن تمام دلخوری‌های چند هفته گذشته به ورزشگاه رفته و در جدال با الجزیره جهنم سرخی برای حریف اماراتی درست کنند.  اتفاقی که در سال‌های گذشته کم رخ نداده و باعث شده نام تراکتور برای هر حریف آسیایی ترسناک شود.

تبریزی‌ها امروز می‌توانند با رقم زدن یک حماسه 70، 80 هزار نفره در آسیا تمام نگاه‌ها را معطوف به آذربایجان ایران کنند تا نام تیم محبوبشان را به عنوان یکی از مدعیان این فصل از رقابت‌ها بر سر زبان‌ها بیاندازند. این اتفاق تنها به این شرط رخ می‌دهد که تبریزی‌ها راهی ورزشگاه یادگار امام شوند.

دیدگاه‌ها