کد خبر : 1306799 | 05 اسفند 1394 ساعت 18:36 | 55.1K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: آدم های سخت دوام می آورند

امیر قلعه نویی می گوید با یک بازی خوب و برد پرگل با کمک هوادارن خوبشان به دست آورده اند.

قلعه‌نویی: آدم های سخت دوام می آورند
به گزارش"ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل الجزیره امارات در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری، گفت:

برد تقدیم به مردم آذریایجان
 خدا را شکر می‌کنم با یک بازی خوب یک برد پرگل و خوب به مردم آذربایجان هدیه کردیم. مردم خیلی خوب تشویق کردند. عده‌ای نمی‌خواستند از اول فصل تیم آرامش داشته باشد.

تراکتورسازی برای بعضی اهمیت نداشت
 برای برخی مهم نبود که قلعه‌نویی سرمربی تیم باشد یا اولیویرا، آنها به دنبال منافع خودشان بودند و تراکتورسازی برای آنها اهمیت نداشت، اما خوشحالم که توانستیم تیمی خوب تشکیل بدهیم و امروز این تیم را می‌بینید. آنهایی که می‌گفتند سربازها بازی نمی‌کنند، امروز این بازیکنان را ببینند. من با این بازیکنان صحبت کردم و گفتم که شما چند وقت دیگر اینجا میهمان هستید و بهتر است طوری رفتار کنید که مشکلی پیش نیاید.

زمین برای لیگ قهرمانان آماده شده بود
خدا را شاکریم توانستیم در چند وقت اخیر این تیم را به یک تیم واقعی تبدیل کنیم. از طرفداران خواهش می‌کنیم که طوری رفتار کنند که تراکتور لطمه نخورد و ما اینجا مهمان هستیم. این زمین برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شده بود اما بازی‌های لیگ یک را هم برگزار می‌کردند. بعد از بازی با پدیده این زمین باید یک ماه استراحت داده می‌شد. یکی از ضربه‌هایی که خوردیم این بود که نگذاشتند اردوی‌مان را در ترکیه برگزار کنیم. اگر می‌توانستیم سه بازی تدارکاتی برگزار کنیم وضع‌مان بهتر از این می‌شد.در این بازی همه خوب عمل کردند و توانستیم ارتباط خط دفاعی، هافبک و حمله را برقرار کنیم و به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.

الجزیره دو مهاجم زهردار داشت
الجزیره دو مهاجم زهردار در خط حمله داشت ولی از همه بازیکنانم تشکر می کنم که مثل سربازان وطن از آبروی ایران دفاع کردند و باید کمک کنیم تا این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

برد متعلق به مردم است
این برد متعلق به مردم است و کمترین سهم را من مربی که به قول بعضی ها مربی تحمیلی هستم دارم. این باید تجربه‌ای باشد تا دیگر کسانی که می خواهند به تراکتور لطمه بزنند ناکام بمانند.

آرامش روحی به تیم ما برگشت
ما در بازی های قبلی هم خوب بازی کرده بودیم ولی امروز بهتر بود و پس از برد مقابل سپاهان آرامش روحی و تاکتیکی به تیم ما برگشت. حق داریم تا بعد از تمرین فردا خوشحالی کنیم پس از آن باید به فکر بازی بعد باشیم.

ابتدا تیم ما 4 دسته بود
از روز اول این تیم 4 دسته شده بود و ما تلاش کردیم تا آرامش را به تیم برگردانیم. از همان اول برخی ها خط دادند تا آرامش را از تیم بگیرند ولی سعی می کنیم در بازی های آینده هم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

بازیکن آماده امروز ما تراکتورسازی بود
امروز یک بازیکن خیلی آماده به نام تراکتورسازی داشتیم و انتخاب یک بازیکن خوب بسیار سخت است. کم کم به چیزی که مدنظرم است می رسیم.
 

آدم های سخت دوام می آورند
بزرگی می گوید روزهای سخت زیاد دوام نمی آورد و این آدم های سخت‌اند که دوام می آورند. من این بار برای خدمت کردن به تبریز آمده‌ام و خدا هم به من کمک می‌کند تا به هدفم برسم. می دانستم کار سختی در تبریز دارم و زیاد به حرف‌های بقیه توجه نمی کردم. یک هفته آنفولانزا گرفته بودم ولی حتی دو روز هم استراحت نکردم چون به کارم غیرت دارم.

دیدگاه‌ها