کد خبر : 1306851 | 06 اسفند 1394 ساعت 09:53 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - آگسبورگ

دو تیم لیورپول و آگسبورگ،‌امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - آگسبورگ
به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و لیورپول بدون گل زده در خانه حریف،‌پا به این دیدار خانگی خواهد گذاشت.

لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ روند خوبی را از ابتدای فصل در پیش نگرفته اند و دائما در فراز و نشیب بوده اند. آنها که از کسب سهمیه در لیگ بسیار فاصله گرفته اند،‌تنها امید خود برای حضور در مسابقات اروپایی فصل آینده را لیگ اروپا می‌دانند و طبعا دیدار امروز برایشان اهمیت بسیاری خواهد داشت.لیورپول در 5 بازی اخیر خود،‌2 شکست،‌2 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده و روند خوبی را پشت سر نگذاشته است.آدام لالانا، اشکرتل،‌لوورن،‌دنی اینگز و جوئی گومز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

آگسبورگ

آگسبورگ با کسب 24 امتیاز از 22 بازی خود در بوندس لیگا در رده ی سیزدهم قرار گرفته و روند خوبی را از ابتدای فصل در پیش نگرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها،‌2 شکست،‌2 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و امشب مهمان لیورپول هستند. آگسبورگ در خانه گلی دریافت نکرده و با زدن یک گل به لیورپول می‌تواند کار شاگردان یورگن کلوپ را بسیار سخت کند. دنیل بایر،‌یان کالسن برکر و رافائل فرامبرگر،‌مصدومین این تیم هستند که برای بازی امشب آماده نخواهند بود.

دیدگاه‌ها