کد خبر : 1307087 | 07 اسفند 1394 ساعت 15:44 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید 4 گل دیگر به الجزیره می زدیم

کیانی: لیگ را با انگیزه آسیایی آغاز می کنیم

کاپیتان تراکتورسازان اعتقاد دارد با وجود پیروزی پرگل برابر الجزیره کار این تیم تمام نشده و بازیکنان نباید در باد این برد بخوابند.

کیانی: لیگ را با انگیزه آسیایی آغاز می کنیم
مهدی کیانی در مورد پیروزی مقابل الجزیره امارات به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از قبل از بازی تیم ما را خیلی به حاشیه برده بودند. ما هم می‌دانستیم الجزیره تیمی قوی و قدرتمنداست به همین دلیل کادرفنی و بازیکنان تمرکز بالایی برای این دیدار داشتند. از دقیقه یک تا 90 جنگیدیم. 4 گل زدیم، همدلی بچه‌ها در این پیروزی خیلی تاثیرگذار بود از  طرفی هوادارانمان نیز از ثانیه ابتدایی بازی تا پایان آن تشویقمان کردند و توانستیم 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم. همانطور که شما دیدید ما 4 گل زدیم 3، 4 گل هم نزدیم و آنهایی حرفی برای گفتن نداشتند. امیدوارم در خانه حریف هم به بردی شیرین دست پیدا کنیم.

وقتی از کاپیتان تراکتورسازی سوال شد خودشان خیلی خوب کار کردند تا تیم حریف ضعیف بود که توانستند 4 گل به ثمر برسانند پاسخ داد: تیم ما خوب بود در طول هفته تمرکز زیادی کرده بودیم بچه‌ها همدل و هم قسم شده بودند این بازی را ببریم. خدا را شکر از نقاط ضعف حریف استفاده کردیم و توانستیم به گل برسیم.

وی در مورد اینکه پیروزی با 4 گل زده مقابل الجزیره باعث نشده بازیکنان تراکتور دچار غروری کاذب بشوند، اینگونه توضیح می‌دهد: صددرصد کار ما هنوز تمام نشده، اصلا نباید در باد این پیروزی بخوابیم. فردای بازی آقای قلعه‌نویی در تمرین از ما تشکر کرد. قرار شد همان جا این پیروزی را به فراموشی بسپاریم و تمام تمرکزمان روی بازی برگشت باشد.

هافبک سرخپوشان تبریزی در پاسخ به این سوال که چرا در لیگ‌برتر اینگونه گل نمی‌زنند و نتیجه نمی‌گیرند می‌گوید: انگیزه‌ها در بازی‌های آسیایی متفاوت است. داشتن امکانات و زمین خوب کار آدم را راحت‌تر می‌کند. ای کاش فقط برای بازی های آسیایی به بهبود زمین چمن نپردازند و در بازی‌های لیگ خودمان هم به این مسائل توجه کنند. اگر امکانات ما مثل تیم‌های حوزه خلیج فارس مثل همین الجزیره امارات که با هواپیمای شخصی‌شان آمدند و برگشتند بود، قطعا پیشرفت بیشتری می‌کردیم.

کیانی در پایان در مورد اینکه به بازی پرسپولیس که بعد از دیدار برگشت با الجزیره امارات برگزار می‌شود فکر می‌کنند یا خیر افزود: تمرکزمان روی بازی برگشت با الجزیره است و هنگام برگشت از امارات به بازی با پرسپولیس فکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم یقه این تیم را در آزادی بگیریم.البته ما در آسیا به دلیل توجه بیشتر انگیزه زیادتری را هم داشتیم که امیدوارم این انگیزه را برای بازی پرسپولیس حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها