کد خبر : 1307100 | 07 اسفند 1394 ساعت 16:08 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم من فراتر از لیگ دو است

لطیفی: شرط من حضور آقا فیروز بود

بازی دوستانه بین دو تیم استقلال تهران و اکسین البرز با نتیجه تساوی تمام شد و این موضوع شادمانی علی لطیفی سرمربی اکسین را در پی داشت.

لطیفی: شرط من حضور آقا فیروز بود
به گزارش "ورزش سه"، لطیفی که خودش بازیکن استقلال بوده این بار به عنوان سرمربی تیم حریف در برابر این تیم قرار گرفت.

مهره اسمی نداریم، بازیکنانم باهوش هستند
 بارها و بارها تاکید داشتیم سطح تیم ما یعنی اکسین البرز به جهت تاکتیک‌پذیری فراتر از لیگ 2 است. نمی‌توانم تیممان را با تیم‌های دیگر به لحاظ داشتن مهره‌های اسمی مقایسه کنیم. زیرا از این جهت در جمع تیم‌های لیگ 2 معمولی به حساب می‌آییم به جز 3، 4 بازیکن ما که در گذشته در لیگ یک و لیگ‌برتر بازی می‌کردند، بقیه یا جوان هستند یا سابقه بازی در لیگ بالاتر را ندارند ولی تاکتیک‌پذیری و هوش بازیکنان ما باعث شده تیم خوبی داشته باشیم.

حضور فیروز کریمی شرط من  بود
روزی که از اکسین البرز پیشنهاد سرمربیگری داشتم 3، 4 تیم لیگ یکی با من صحبت کرده بودند ولی قصدم این بود فقط در لیگ‌برتر کار کنم حتی لیگ یک هم نه. اما زمانی که فیروزخان کریمی با من تماس گرفت باتوجه به اینکه دفعات قبلی مثل زمانی که ایشان به ملوان رفت از من خواست که در خدمتش باشم و در محافل ورزشی بارها این موضوع را بیان کرده که علی لطیفی می‌تواند مربی بزرگی باشد و در واقع من تحت آموزش ایشان بودم. گفتم من هیچ شرطی ندارم جز اینکه شما بالا سرم باشید و به عنوان مدیرفنی کمکم کنید. آن وقت با کمال میل در خدمتتان هستم.

خیلی‌ها می‌خواستند با استقلال بازی کنند
ما در سخت‌ترین گروه ممکن در لیگ 2 قرار داشتیم و 2 روز مانده به پایان مسابقات به مرحله بعدی صعود کردیم. ما یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های ایران هستیم و همین موضوع باعث شد پرویزخان مظلومی و آقای صالح محبت کردند و به اتفاق خواستیم که بازی‌ای دوستانه داشته باشیم. چندین تیم دیگر هم دوست داشتند با استقلال بازی کنند اما از دو شخصی که نام بردم گفتند تیم شما را برای بازی دوستانه انتخاب کردیم و این بازی به سود هر دو تیم بود. ما در گذشته هم با تیم‌های خوبی مثل راه‌آهن و شهرداری تبریز بازی کرده بودیم اما نتیجه را واگذار نکرده بودیم. از این تیم با همین بازیکنانی که داریم در سال‌های بعد بیشتر خواهید شنید.

توانایی‌هایمان را در بازی با استقلال ثابت کردیم
با این بازی دوستانه‌ای که با استقلال انجام دادیم ادعاهایی که داشتیم ثابت شد. شما این را در نظر بگیرید که ما با تیم صدرجدولی لیگ‌برتر و فینالیست جام‌حذفی بازی داشتیم و کسب تساوی ما در حالی که حتی می‌توانستیم پیروز شویم و یک پنالتی‌مان را هم خراب کردیم که باعث شد بیش از پیش توانایی‌هایمان ثابت شود. تازه این نصف توانمندی ما بود. آقایان مظلومی و صالح عنوان کردند که تیم اکسین با حضور فیروز کریمی و شخص بنده طبیعتا تیمی تاکتیکی است.

دیدگاه‌ها