کد خبر : 1307799 | 10 اسفند 1394 ساعت 17:50 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

زادمهر:

نام همایون را با جام سرطلایی زنده نگه داریم

محمد رضا زادمهر عضو هیئت مدیره وبازیکن وسرپرست اسبق این باشگاه ،رسما پیشنهاد برگزاری جام سرطلایی را به مسئولان وباشگاه پرسپولیس ارائه داد.

نام همایون را با جام سرطلایی زنده نگه داریم
دکتر زادمهر در آستانه برگزاری مراسم چهلم همایون بهزادی گفت،در تاریخ فوتبال کشورمان آدم هایی مثل همایون بهزادی ودر سطح اعتباری او به تعداد انگشتان یک دست نداشته ایم بنا بر این بر ما واجب است که نام او را زنده نگه داریم.

زادمهر افزود:با نامگذاری یک باشگاه یا محل تمرین ویکی از اماکن ورزشی به نام او میتوانیم ذره ای از خدمات همایون بهزادی به جامعه فوتبال را زنده نگه داریم.

پیشنهاد برگزاری جام سرطلایی هم از پیشنهاد های خوب دندانپزشک فوتبال ماست،او میگوید:از تاریخ 14 دی روز تولد بهزادی تا روز 2 بهمن که روز فوت اوست ومعمولا تعطیلی بین لیگ برتر هم در همین زمان است میتوانیم جامی چهار جانبه را به یاد او برگزار کنیم.

زادمهر ضمن اعلام خبر سفر 2 هفته ای به خارج از کشور در تعطیلات نوروزی اعلام کرد؛روز 24 اردیبهشت که لیگ تمام میشود،احساس خوشایندی برای هواداران دارم وامیدوارم که در این روز آنها را خوشحال ببیینم تا بتوانیم این قهرمانی را به روح همایون بهزادی وهادی نوروزی تقدیم کنیم.

زادمهر که از مدت ها قبل پیشنهاد برپایی موزه پرسپولیس را داده بود میگوید تا افتتاح وراه اندازی موزه بد نیست تا تندیس یا سردیس همایون بهزادی،محراب شاهرخی،ایرج سلیمانی،صفر ایرانپاک،فریبرز مرادی،مجیدسبزی ،ناظم گنجاپور و.. که به رحمت خدا رفته اند،را در محل جدید تمرینات تیم که حکم باشگاه پرسپولیس دارد را نصب کنیم.

دیدگاه‌ها