کد خبر : 1308055 | 11 اسفند 1394 ساعت 18:23 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل روزنامه اماراتی از تیم الجزیره

فخر ابوظبی این روزها عصبی است

روزنامه الاتحاد امارات امروز تحلیلی از حریف تیم تراکتورسازی ارائه کرد که در رابطه با خستگی این تیم و انجام بازی‌های پی‌درپی می‌پرداخت.

فخر ابوظبی این روزها عصبی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه الاتحاد امارات، الجزیره این روزها آثار شکست سنگین خود در برابر تراکتورسازی را حس می‌کند. این تیم که بازی حساس خود را با 4 گل واگذار کرد در جام‌حذفی امارات هم نتیجه خوبی نگرفت. آنها با اینکه در مقابل الظفره با گل علی مبحوت به پیروزی رسیدند اما روحیه پیروزمندانه نداشتند و به همین دلیل بازی خوبی ارائه ندادند. این تیم که در امارات به عنوان فخر ابوظبی یاد می‌شود، در مقابل الظفره به گونه‌‌ای بازی کرد و به پیروزی رسید که حریف نه تنها سرتر از آنها به نظر می‌آمد که پس از پایان بازی نیز به داوری اعتراض داشت.

این روزنامه ادامه می‌دهد در بازی گذشته الجزیره نتوانست در مقابل تراکتورسازی خوب ظاهر شود و این تیم ایرانی از ابتدا و با قدرت تمام نقاط زمین را در دست گرفت، آنها توانستند از نظر تاکتیکی نیز الجزیره را خلع سلاح کنند.

الاتحاد در رابطه با بازی برگشت نوشت در این بازی چیزی که مشخص است شرایط بد بدنی بازیکنان الجزیره است چراکه آنها در جام‌حذفی بازی‌ سختی داشته‌اند در حالی که حریفشان یعنی تراکتورسازی به استراحت کامل پرداخته و با این شرایط به ابوظبی آمده است. الجزیره در پانزده روز گذشته به طور میانگین هر 3 روز یک بازی انجام داده است و این اتفاق برای تیم‌هایی مانند بارسلونا و رئال نیز نمی‌افتد.

روزنامه الاتحاد در پایان به نقل قول از مدیر تیم الظفره که حریف الجزیره در جام‌حذفی امارات بود پرداخت. خالص السوری پس از پایان بازی تیمش در برابر الجزیره می‌گوید الجزیره‌ای‌ها با قلبشان در این بازی حضور پیدا می‌کنند و مطمئنیم با قدرت تمام کارشان را انجام می‌دهند و می‌توانند حریف ایرانی را پشت سر بگذارند. هرچند بازیکنان الجزیره از شدت خستگی وضعیت عصبی دارند و این حالت آنها ممکن است باعث افتادن اتفاقی در پایان بازی شود که امیدوارم اینگونه نشود.

دیدگاه‌ها