کد خبر : 1308092 | 11 اسفند 1394 ساعت 20:14 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ:مینیوله‌می‌توانست‌ضربه‌فرناندینیورامهارکند

سرمربی لیورپول به طور غیرمستقیم تاکید کرد که دروازه بان تیمش باید نمایش بهتری روی ضربه فرناندینیو در فینال جام اتحادیه از خود نشان می داد.

کلوپ:مینیوله‌می‌توانست‌ضربه‌فرناندینیورامهارکند
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با اشتباه دروازه بان خود در مهار ضربه فرناندینیو، هافبک منچسترسیتی، در نهایت دیدار فینال جام اتحادیه مقابل این تیم را واگذار کرد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعتراف می کند که نمایش دروازه بان تیمش در این دیدار عالی نبوده است.

کلوپ گفت:" بهتر است فکر کنم گلی که در فینال جام اتحادیه از منچسترسیتی دریافت کردیم، غیر قابل مهار بود. اما مینیوله خود به خوبی می داند که این چنین نبود. البته من مطمئن نیستم که او روی گل فرناندینیو دچار اشتباه شده باشد اما عکس العمل او عالی نبود. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و در زندگی دروازه بانان نیز این اشتباهات وجود دارد. من نمی توانم نظر منفی پیرامون مینیوله بدهم. او پسر فوق العاده خوبی است و شخصیت بسیار قوی دارد. از زمانی که من به اینجا آمدم، او به خوبی توانسته با فشارهای موجود کنار بیاید. مینیوله عملکردهای بسیار خوبی نیز برای ما داشته است.

مینیوله مسیر دشواری را برای پیمودن دارد همان طور که تمامی مجموعه تیم چنین وضعیتی دارد. او تجربه کافی را دارد و ما می توانیم شرایط را تحت کنترل داشته باشیم و رو به جلو حرکت کنیم."

لیورپول چهارشنبه شب از چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس بار دیگر مقابل منچسترسیتی قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها