کد خبر : 1308220 | 12 اسفند 1394 ساعت 13:35 | 38.1K بازدید | 3 دیدگاه

الشحانیه در یکقدمی لیگ ستارگان قطر

مهرداد پولادی به ایران بازنمی گردد؟

در حالی که قرارداد مهرداد پولادی با تیم الشحانیه در پایان این فصل به پایان خواهد رسید، احتمال بازگشت او به ایران کاهش یافته است.

مهرداد پولادی به ایران بازنمی گردد؟
به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ سابق تیم ملی که به دلیل مشکلات نظام وظیفه از ترکیب تیم کی روش خارج شده است، به همراه تیمش در یکقدمی صعود به لیگ ستارگان قطر قرار دارد و این مساله باعث شده تا با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مسوولان این تیم مواجه شود.

الشحانیه که در پایان فصل گذشته به لیگ دسته پایین تر سقوط کرده بود، در این فصل توانسته در یکقدمی صعود و بازگشت به لیگ ستارگان قرار گیرد و یک پیروزی دیگر می تواند مهرداد پولادی و هم تیمی هایش را بار دیگر به سطح اول فوتبال قطر برساند. در این بین و با توجه به صعود این تیم، مسوولان الشحانیه به مهرداد پولادی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند و باید دید این بازیکن با توجه به مشکلاتی که با نظام وظیفه دارد چگونه این مساله را مدیریت خواهد کرد.

پولادی فصل گذشته به دلیل قرارداد دوساله با الشحانیه موفق به بازگشت به ایران و برطرف کردن مشکلات سربازی اش نشد و این مساله منجر به پایان حضورش در تیم ملی شده است و اکنون باید دید با پایان قراردادش در این فصل چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها