کد خبر : 1308244 | 12 اسفند 1394 ساعت 14:49 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

رضایی: برای بردن به امارات آمدیم

تراکتور امشب در مقابل الجزیره در بازی برگشت صف آرایی می کند و این در حالی است که تراکتوری ها در بازی رفت شکست سنگینی را به الجزیره تحمیل کردند.

رضایی: برای بردن به امارات آمدیم
رحمان رضایی، مربی تراکتور که این روزها در بین تراکتوری‌ها نیز به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده است به "ورزش سه" می گوید: در بازی رفت الجزیره از ما شناخت کافی نداشت و ما توانستیم با قدرتی که داشتیم و البته حمایت هوادارانمان که همیشه برگ برنده ما بودند قدرت خودمان را به تیم اماراتی دیکته کنیم و آنها متوجه شدند با چه حریفی مواجه هستند.

 رضایی در ادامه می گوید: این بازی حسابش با با بازی رفت جداست و تیم الجزیره با شناخت کافی روبروی ما حاضر می شود اما ما به امارات آمده ایم که با دست پر به ایران برگردیم در واقع کادر فنی و شخص آقای قلعه نویی و بازیکنان همگی برای بردن به امارات آمده ایم و می خواهیم این تیم را در خانه شکست دهیم.

مربی تراکتور در پایان می گوید: امیدوارم با موفقیت این بازی را پشت سر بگذاریم و بتوانیم این موفقیت را به مردم و هواداران خوبمان هدیه کنیم من به شخصه نسبت به موفقیت در این بازی امیدوارم و فکر می کنم با وجود تجربه آسیایی امیر قلعه نویی و پتانسیل بالای بازیکنان خوبی که داریم بتوانیم در این بازی به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها