کد خبر : 1308275 | 12 اسفند 1394 ساعت 16:45 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

امیدهای قلعه نویی برای مقابله با الجزیره (عکس)

سرمربی تبریزی‌ها در بازی امشب تراکتورسازان امید زیادی به بازیکنان خود دارد، بازیکنانی در اولین دیدار توانستند بازی چشم‌نوازی از خود ارائه دادند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان در بازی دوم خود نیز امروز به مصاف الجزیره می‌روند و امیر قلعه‌نویی امیدوار است بازهم با آمادگی کامل و درخشش بازیکنانش در این بازی روبرو شود، بازیکنانی که در بازی رفت باعث پیروزی پرگل این تیم شدند. نگاهی می‌اندازیم به مؤثرترین بازیکنان تراکتورسازی که شب گذشته در آخرین تمرین این تیم در زمین اصلی ورزشگاه محمد بن زاید شرکت کردند.

محمدرضا اخباری، گلر ملی‌پوش تراکتورسازان پس از بازی‌های تیم ملی امید دومین حضور خود در تیم های ملی را در سال 94 پشت سر گذاشت و پس از گذشت چند بازی اکنون به آمادگی کامل رسیده است.
مهدی کیانی، کاپیتان محبوب تراکتورسازان که در نیم‌فصل اول لیگ پانزدهم با لباس گسترش فولاد در بازی‌ها حاضر می‌شد با آمدن قلعه‌نویی به این تیم بازهم پیراهن تیم اصلی خود را به تن کرد، او در بازی‌های اخیر خود توانسته رضایت این مربی را نیز کسب کند.

1094811

شجاع خلیل زاده، مدافع مازنی تراکتورسازان در بازی رفت این تیم در برابر الجزیره یکی از بازیکنان کارآمد این تیم محسوب می‌شد. وی علاوه بر انجام درست وظایف دفاعی خود، توانست یک گل نیز برای تیمش به ثمر برساند.

1094812

بختیار رحمانی، گل به‌موقع او در اولین بازی این تیم توفان تراکتوری‌ها را به راه انداخت، بختیار یکی از بهترین بازی‌های دوران حضور خود در تبریز را در آن بازی به نمایش گذاشت و علاوه بر به ثمر رساندن دو گل، بازی قابل قبولی نیز از خود ارائه داد.

سینا عشوری، بدون شک یکی از مهره‌های کارآمد امیر قلعه‌نویی در بازی اول، این بازیکن بود، هافبک دفاعی تراکتوری‌ها هرگز میانه میدان را از دست نداد و با جنگندگی خود باعث بازی‌سازی بازیکنان فانتزی این تیم شد.

1094813

سروش رفیعی، به‌مانند تمام بازی‌هایی که آماده باشد در دیدار رفت مقابل الجزیره هم توانست مثمرثمر باشد، او علاوه بر پاس گلی که ارسال کرد با بازی‌سازی خود بارها باعث ایجاد موقعیت برای تیمش شد.

1094814

آلویز نانگ، مهاجم خطرناک و کامرونی تراکتورسازان در چند در آن بازی نتوانست دقایق زیادی برای تیمش در زمین باشد اما به‌عنوان یک مهاجم گلزن و خطرناک، یقیناً قلعه‌نویی ویژه‌ای روی او بازکرده است تا بتواند برای این تیم گلزنی کند.

1094815

مهدی شریفی، جنجالی‌ترین مهره سال‌های اخیر بازار نقل و انتقالات ایران، پس از چند بازی ناموفق دریکی دو بازی اخیر توانست بالاخره برای تیمش گلزنی کند و البته گل‌های حساسی هم به ثمر برساند. شریفی در بازی رفت مقابل الجزیره هم توانست یکی از گلزنان تیمش باشد.

1094816

دیدگاه‌ها